Για πρώτη φορά το Jeep Compass θα είναι διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο (αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT)σε 2κινητη έκδοση και με κινητήρα 1.300 κ.εκ. με 130 και 150 ίππους.
4η Απριλίου: Η ημέρα της Jeep [εικόνες]
Η μεταφορά της παραγωγής του Compass – για την Ευρωπαϊκή αγορά – στο εργοστάσιο του Melfi, σηματοδοτεί παράλληλα και την ένταξη στη γκάμα του μοντέλου του νέου κινητήρα Turbo των 1300 κ.εκ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας θα συνδυάζεται, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και απόδοση 130 ίππους, είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επίσης 6 σχέσεων, και απόδοση 150 ίππους. Παράλληλα το σύστημα πολυμέσων Uconnect θα προσφέρει αναβαθμισμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας και υπηρεσιών, ενώ ακόμα πλουσιότερη θα είναι η επιλογή όσον αφορά στις εκδόσεις εξοπλισμού, αλλά και την παλέτα των διαθέσιμων χρωματισμών για το αμάξωμα που θα περιλαμβάνει και συνδυασμούς με μαύρη οροφή. Εκτός από το νέο κινητήρα, η νέα γκάμα του Jeep Compass αποκτά νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, αλλά και στην ανάρτηση, όπου χρησιμοποιούνται αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping), τα οποία περιορίζουν τις κλίσεις του αμαξώματος, χωρίς καμία παραχώρηση στον τομέα της άνεσης.
Τα Jeep Compass που θα παράγονται στο Melfi αναμένεται να είναι διαθέσιμα στην Ελληνική αγορά από τον Ιούνιο (τότε θα ανακοινωθούν και οι τιμές του). Αντίστοιχα από το 2ο εξάμηνο του έτους διαθέσιμες θα είναι και οι νέες Plug-in Hybrid εκδόσεις Jeep Renegade 4xe και Jeep Compass 4xe, οι οποίες θα έχουν εκπομπές CO2 κάτω από 50γρμ./χλμ., Λ.Τ.Π.Φ. κάτω από 40.000 ευρώ και μηδενικό φόρο για τους εταιρικούς χρήστες.
Ο νέος Turbo βενζινοκινητήρας των 1,3 λίτρων με τον οποίο θα εφοδιάζεται το Compass, ανήκει στη νέα γενιά κινητήρων GSE (Global Small Engine) της FCA και χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2018 στο Jeep Renegade. Ο κινητήρας ξεχωρίζει για την προηγμένη αρχιτεκτονική του και στο Compass θα είναι διαθέσιμος στην 4κυλινδρη εκδοχή με δύο εκδόσεις σε επίπεδο ιπποδύναμης. Η πρώτη με 130 ίππους συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ η δεύτερη με 150 ίππους συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DDCT (Dual Dry Clutch Transmission). Οι δύο εκδόσεις έχουν μέγιστη ροπή 270 Nm και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Για πρώτη φορά στο Compass ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα επιλογής του συνδυασμού αυτόματου κιβωτίου με κίνηση στους δύο τροχούς.
Ο 1,3 τούρμπο κινητήρας, ειδικά για το Compass, χρησιμοποιεί ένα νέο Turbo ώστε να μεγιστοποιεί την απόκριση στις χαμηλές στροφές και παράλληλα να μειώνει τις εκπομπές CO2 έως και 27%. Το κινητήριο σύνολο υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές Euro 6D Final και εφοδιάζεται με φίλτρο μικρο-σωματιδίων (Gasoline Particulate Filter).