Οι πρώτες δοκιμές από Ευρωπαίους πελάτες του νέου E-Transit θα ξεκινήσουν σύντομα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ford.
Οι δοκιμές της Ford με Ευρωπαίους πελάτες αποτελούν τμήμα ενός εκτενούς προγράμματος εξέλιξης για το E Transit πριν το λανσάρισμά του την άνοιξη του 2022. Ξεκινώντας στα τέλη του φετινού καλοκαιριού, οι δοκιμές αυτές έχουν σχεδιαστεί για να επιβεβαιώσουν ότι το αμιγώς ηλεκτρικό van μπορεί άνετα να ικανοποιήσει λειτουργικές απαιτήσεις ευρέως φάσματος. Οι μηχανικοί της Ford θα χρησιμοποιήσουν δεδομένα από τις δοκιμές για να βελτιώσουν την επόμενη γενιά της τεχνολογίας συνδεσιμότητας του E Transit και τη διαχείριση της αυτονομίας προκειμένου να προσφέρουν μία βελτιστοποιημένη εμπειρία χρήσης στους πελάτες. Πρωτότυπα οχήματα που συμμετέχουν στη δοκιμή – τα οποία συναρμολογούνται στο παγκόσμιο κέντρο αριστείας (centre of excellence) επαγγελματικών οχημάτων Ford στο Dunton, UK – θα περιλαμβάνουν εκδόσεις van και chassis cab με μετατροπές όπως ψυγεία, κλειστά van, οχήματα με ανοιγόμενα πλαϊνά τμήματα και ειδικά διαμορφωμένο εσωτερικό.
Ο χώρος φόρτωσης του E-Transit είναι ίδιος με των πετρελαιοκίνητων μοντέλων Transit προσφέροντας εύκολες μετατροπές, για να μπορούν οι κάτοχοι ενός Transit να επαναχρησιμοποιούν τα συστήματα ραφιών που ήδη έχουν και στο πλήρως ηλεκτρικό van. Το σύστημα ProPower Onboard, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη βιομηχανία, προσφέρει ισχύ φόρτισης έως 2.3 kW μέσω στάνταρ παροχών για την τροφοδοσία εργαλείων και εξοπλισμού στην καμπίνα και το χώρο φόρτωσης. Το ωφέλιμο φορτίο προβλέπεται να είναι έως 1.616 kg για τις εκδόσεις van και 1.967 kg για τα μοντέλα chassis cab.
Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του E-Transit αποδίδει ισχύ έως 200 kW με στόχο αυτονομίας σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP μέχρι 350 km, 2 με την υποστήριξη τεχνολογιών για αύξηση της αυτονομίας, όπως το Eco Mode και το Scheduled Pre-Conditioning. Οι οδηγοί θα επωφελούνται επίσης από την νέα τεχνολογία του SYNC 4 που περιλαμβάνει μία εύχρηστη οθόνη 12” και πλοήγηση συνδεδεμένη μέσω δικτύου cloud 3 η οποία αναβαθμίζεται χάρη στις ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού. Η Ford εκτιμά ότι το λειτουργικό κόστος ιδιοκτησίας θα είναι περίπου 40% χαμηλότερο συγκριτικά με τα μοντέλα που εφοδιάζονται με κινητήρα εσωτερικής καύσης, 4 ως αποτέλεσμα των χαμηλών δαπανών συντήρησης.