Η νέα γενιά του Golf, η Volkswagen ανέπτυξε ένα νέο σύστημα διαχείρισης δυναμικής οδήγησης που περιλαμβάνει ένα νέο, εξελιγμένο στάδιο της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης (adaptive chassis control – DCC).
Πώς λειτουργούν τα «έξυπνα» φώτα του VW Golf; [εικόνα]
H VW αποκαλύπτει τα νέα Golf GTI, GTD & GTE
Αυτό αυξάνει σημαντικά το εύρος μεταξύ της μέγιστης άνεσης και της μέγιστης δυναμικής με αποτέλεσμα το Golf να χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα ακριβή δυναμικά χαρακτηριστικά και απολαυστική οδήγηση. Οι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (Adaptive Chassis Control – DCC) αντιδρούν συνεχώς στην επιφάνεια του οδοστρώματος και στην κατάσταση οδήγησης και κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας λαμβάνονται υπόψη διάφορα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των ελιγμών διεύθυνσης, πέδησης και επιτάχυνσης. Με την επιλογή προφίλ οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως είναι επιθυμητό. Η απαιτούμενη απόσβεση υπολογίζεται για κάθε τροχό και ρυθμίζεται σε κλάσματα δευτερολέπτου. Συνεπώς, το DCC παρέχει πάντα το υψηλότερο επίπεδο άνεσης οδήγησης και εξασφαλίζει ιδανική δυναμική οδήγησης σε συνδυασμό με το σύστημα διαχείρισης δυναμικής οδήγησης.
Στο νέο Golf, η ρύθμιση του οχήματος μπορεί επίσης να επεκταθεί στη λειτουργία INDIVIDUAL πέρα από το υπάρχον εύρος των σταθερών λειτουργιών COMFORT, ECO και SPORT. Χρησιμοποιώντας ένα ψηφιακό slider, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει ξεχωριστά και με ακρίβεια το προσωπικό του προφίλ οδήγησης. Η ρύθμιση επηρεάζει επίσης συνεχώς τις πλευρικές δυνάμεις του Golf μέσω DCC και XDS. Τώρα είναι επίσης δυνατή η εφαρμογή ενδιάμεσων ρυθμίσεων μεταξύ των γνωστών τρόπων λειτουργίας.
Το Golf προσφέρει επιπλέον επιπρόσθετες ρυθμίσεις πέρα από οτιδήποτε έχει παρουσιαστεί στο παρελθόν: από τη ρύθμιση COMFORT το αυτοκίνητο «αποσυνδέεται» από την επιφάνεια του δρόμου όσο το δυνατόν περισσότερο, αυξάνοντας έτσι την άνεση οδήγησης. Με την επιλογή της λειτουργίας SPORT υπάρχει ένα πρόσθετο εύρος ρύθμισης που διαθέτει μέγιστη απόσβεση για ελάχιστη κίνηση του αμαξώματος και εξαιρετικά άμεσες αντιδράσεις. Αυτό σημαίνει ότι η συμπεριφορά στις στροφές και η απόκριση του Golf μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να ανταποκρίνονται στις εντολές διεύθυνσης με τρόπο πιο άνετο και ήσυχο ή πιο σπορ και άμεσο.