Η νέα στρατηγική του Ομίλου Volkswagen για την ηλεκτροκίνηση - iefimerida.gr

Η νέα στρατηγική του Ομίλου Volkswagen για την ηλεκτροκίνηση

Η νέα στρατηγική του Ομίλου Volkswagen για την ηλεκτροκίνηση
Η νέα στρατηγική του Ομίλου Volkswagen για την ηλεκτροκίνηση
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τη νέα, ολική του στρατηγική για την ηλεκτροκίνηση, τις μπαταρίες και τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων παρουσίασε ο Όμιλος Volkswagen.

Η στρατηγική αυτή του Ομίλου Volkswagen, η οποία παρουσιάστηκε σε μια διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Powerday», έδωσε μεταξύ άλλων βάση στη μείωση της πολυπλοκότητας και του κόστους της μπαταρίας, προκειμένου το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να καταστεί πιο ελκυστικό και ρεαλιστικό για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μόνο στην Ευρώπη, έως το τέλος της δεκαετίας θα έχουν δημιουργηθεί έξι μεγα-εργοστάσια, συνολικής παραγωγικής ικανότητας 240 GWh. Τα δύο πρώτα θα λειτουργούν στη Σουηδία και στη Γερμανία, 40 GWh το καθένα. Στο πρώτο θα κατασκευάζονται μπαταρίες για τα πιο premium μοντέλα, ενώ το δεύτερο θα παράγει μπαταρίες για πιο μαζικά μοντέλα από το 2025. Και τα δύο θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

Επιπλέον αυτού, τα νέα ηλεκτρικά του Ομίλου Volkswagen θα εφοδιαστούν με ένα νέο, ενιαίο μπλοκ μπαταρίες, που θα προσφέρει τεράστια εξοικονόμηση κόστος. Το μπλοκ αυτό θα κυκλοφορήσει το 2023 και μέχρι το 2030 θα έχει εγκατασταθεί στο 80% όλων των ηλεκτρικών οχημάτων του Group. Στόχος είναι η σταδιακή μείωση του κόστους της μπαταρίας στα πιο προσιτά μοντέλα έως και 50%, αλλά και στο τμήμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις έως και 30%, με το κόστος ανά κιλοβατώρα να διαμορφώνεται κάτω από 100 ευρώ. Το νέο μπλοκ προσφέρει επίσης τις καλύτερες συνθήκες για τη μετάβαση στις μπαταρίες τύπου solid state, το επόμενο τεχνολογικό άλμα στις μπαταρίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Όμιλος Volkswagen θα αναπτύξει επίσης ακόμη περισσότερο το δημόσιο δίκτυο γρήγορης φόρτισης (ταχυφόρτισης) με επένδυση σχεδόν 400 εκατομμυρίων ευρώ και λειτουργία περίπου 18.000 δημόσιων σημείων ταχυφόρτισης μόνο στην Ευρώπη, έως το 2025. Ήδη, το Group έχει συμφωνήσει συνεργασίες με εταιρείες ενέργειας στην Ευρώπη, τις BP (Μεγάλη Βρετανία), Iberdrola (Ισπανία) και Enel (Ιταλία).

Θα δημιουργηθούν περίπου 8.000 σημεία ταχυφόρτισης σε συνεργασία με την BP, με την πλειονότητα αυτών στη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία. Σε συνεργασία με την Iberdrola, το Group θα καλύψει τις κύριες οδούς κυκλοφορίας στην Ισπανία. Στην Ιταλία, το Volkswagen Group θα συνεργαστεί με την Enel για τη δημιουργία του δικτύου ταχυφόρτισης τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στις αστικές περιοχές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Volkswagen ηλεκτροκίνηση
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ