Δώσε προσοχή στην ασφάλειά σου: Τα μάτια σου στον δρόμο, τα χέρια στο τιμόνι - iefimerida.gr

Δώσε προσοχή στην ασφάλειά σου: Τα μάτια σου στον δρόμο, τα χέρια στο τιμόνι

Τα μάτια σου στον δρόμο, τα χέρια στο τιμόνι
«Τα μάτια σου στον δρόμο, τα χέρια στο τιμόνι»
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η νέα καμπάνια της Coral - Shell Licensee και ένα δυνατό μήνυμα.

«Ο δρόμος δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να μαθαίνεις από τα λάθη σου» είναι ένα από τα σλόγκαν που έχουν συνοδεύσει εκστρατείες για την οδική ασφάλεια διεθνώς και είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια βλέπουμε σύντομες ταινίες που με ωμό και κάποιες φορές σοκαριστικό τρόπο δείχνουν τι μπορεί να συμβεί όταν βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι του οδηγού χωρίς να είμαστε προσηλωμένοι στον δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Καθημερινά όλοι μας μπορεί να «ψιλο-παραβιάζουμε» (όπως συνηθίζουμε να λέμε) τον Κώδικα Οδικής Ασφαλείας. Περνάμε ένα «βαθύ πορτοκαλί» στη διασταύρωση, πατάμε το γκάζι λίγο περισσότερο για να φτάσουμε πιο γρήγορα, αφήνουμε για τον επόμενο χειμώνα ή το επόμενο καλοκαίρι την αλλαγή ελαστικών. Όμως, μπορεί η τύχη να μας εγκαταλείψει. Μπορεί η επόμενη φορά που θα στείλουμε ένα μήνυμα την ώρα που οδηγούμε να είναι και η τελευταία. Μπορεί εκείνο το ποτό που ήπιαμε «για τον δρόμο» να είναι το τελευταίο για εμάς, τους επιβάτες του αυτοκινήτου μας ή ακόμα τους επιβάτες ενός άλλου αυτοκινήτου που μπορεί να βρεθεί στην πορεία μας.  

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν, λοιπόν, η επόμενη φορά θα είναι η τελευταία;

Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει η νέα καμπάνια της Coral - Shell Licensee με αντικείμενο την οδική ασφάλεια και με σενάρια που αποτελούν γροθιά στο στομάχι - δυσάρεστη μεν αλλά τελικά αναγκαία αν αναλογιστούμε πόσοι χάνουν τη ζωή τους, μένουν ανάπηροι ή τραυματίζονται σοβαρά κάθε χρόνο στους ελληνικούς δρόμους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη νέα της πρωτοβουλία επικοινωνίας η Coral Α.Ε. - Shell Licensee αναδεικνύει τους κινδύνους που προέρχονται από τη χρήση των κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση, καθώς και από την κατανάλωση αλκοόλ. Έμφαση δίνεται επίσης στη σημασία της υπεύθυνης κυκλοφορίας των πεζών καθώς και των οδηγών πατινιών, με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων.

Η νέα καμπάνια σε ραδιόφωνο, τηλεόραση και Διαδίκτυο περιλαμβάνει τρεις τηλεοπτικές ταινίες με πρωταγωνιστές καθημερινούς ανθρώπους σε συνθήκες οδήγησης που είναι οικείες σε όλους μας. Η Coral Α.Ε. - Shell Licensee τονίζει με αυτή τη νέα της πρωτοβουλία ότι η ασφάλεια πρέπει να είναι η βασική μας προτεραιότητα όταν βρισκόμαστε στον δρόμο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Coral αυτοκίνητο καμπάνια ατυχήματα
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ