Η αγορά ενός supercar και ειδικότερα μιας Ferrari, προϋποθέτει «γερό» πορτοφόλι. Όλοι το ξέρουν αυτό και συνήθως θα πρέπει κανείς να εργαστεί αρκετά χρόνια, ώστε να καταφέρει να αποκτήσει τα απαιτούμενα κεφάλαια.
Έχοντας ως δεδομένο το παραπάνω, συμπεραίνουμε πως η ηλικιακή γκάμα του κοινού, θα ήταν σχετικά υψηλή. Ωστόσο, οι αριθμοί της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν στραφεί προς τα κάτω. Σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα ο CEO της Scuderia, BenedettoVigna, δήλωσε πως το 40% των νέων πελατών τους είναι κάτω των 40.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο