Με vintage αισθητική από άλλες εποχές, η νέα W800 είναι πιο κοντά στην αρχική W της δεκαετίας του 1960 και από τις τρεις σύγχρονες ρετρό μοτοσυκλέτες της Kawasaki.
Απέναντι στις Street και Cafe παρουσιάζει μια διαφορετική θέση οδήγησης που δημιουργείται από τη διαφορετική σέλα και το διαφορετικό τιμόνι που βρίσκεται στην ίδια θέση με εκείνη του προηγούμενου W800.
Νέα Kawasaki Z H2 με τούρμπο [εικόνες & βίντεο]
Επίσης ο εμπρός τροχός είναι μια ίντσα μεγαλύτερος σε διάμετρο από ότι στις άλλες δύο περιπτώσεις και φτάνει στις 19 ίντσες.
Ο πίσω παραμένει στις 18 ίντσες. Η στάνταρ W800 ξεχωρίζει επίσης από τα χρώματα και τα γραφικά που ορίζονται αποκλειστικά για αυτή.
Σε αυτή την έκδοση το χρώμιο και οι γκρι γυαλισμένες επιφάνειες κάνουν την εμφάνισή τους στα περισσότερα σημεία της μοτοσυκλέτας, όπως το τιμόνι και τα ατσάλινα φτερά εμπρός και πίσω, ενώ δίνουν το “παρών” και στο αερόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 773 κυβικών.
Το εμπρός φως είναι LED όπως και στις άλλες εκδόσεις αλλά τα χρωμιωμένα φλας είναι πιο μεγάλα έχουν πιο παραδοσιακό σχήμα και πορτοκαλί κρύσταλλα.
Η Kawasaki δεν έχει προχωρήσει σε αλλαγές στην απόδοση που παραμένει στους 47 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και στα 6,4 κιλά στις 4.800 στροφές.
Η μοτοσυκλέτα μπορεί να οδηγηθεί και από αναβάτες που έχουν στην κατοχή τους δίπλωμα κατηγορίας Α2.