Η Kawasaki παρουσιάζει τη νέα ρετρό W800 - iefimerida.gr

Η Kawasaki παρουσιάζει τη νέα ρετρό W800

Η Kawasaki παρουσιάζει τη νέα ρετρό W800
Η Kawasaki παρουσιάζει τη νέα ρετρό W800
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με vintage αισθητική από άλλες εποχές, η νέα W800 είναι πιο κοντά στην αρχική W της δεκαετίας του 1960 και από τις τρεις σύγχρονες ρετρό μοτοσυκλέτες της Kawasaki.

Απέναντι στις Street και Cafe παρουσιάζει μια διαφορετική θέση οδήγησης που δημιουργείται από τη διαφορετική σέλα και το διαφορετικό τιμόνι που βρίσκεται στην ίδια θέση με εκείνη του προηγούμενου W800.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με vintage αισθητική από άλλες εποχές, η νέα W800 είναι πιο κοντά στην αρχική W της δεκαετίας του 1960
Με vintage αισθητική από άλλες εποχές, η νέα W800 είναι πιο κοντά στην αρχική W της δεκαετίας του 1960

Επίσης ο εμπρός τροχός είναι μια ίντσα μεγαλύτερος σε διάμετρο από ότι στις άλλες δύο περιπτώσεις και φτάνει στις 19 ίντσες.

Ο πίσω παραμένει στις 18 ίντσες. Η στάνταρ W800 ξεχωρίζει επίσης από τα χρώματα και τα γραφικά που ορίζονται αποκλειστικά για αυτή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Tο χρώμιο και οι γκρι γυαλισμένες επιφάνειες κάνουν την εμφάνισή τους στα περισσότερα σημεία της μοτοσυκλέτας.
Tο χρώμιο και οι γκρι γυαλισμένες επιφάνειες κάνουν την εμφάνισή τους στα περισσότερα σημεία της μοτοσυκλέτας.

Σε αυτή την έκδοση το χρώμιο και οι γκρι γυαλισμένες επιφάνειες κάνουν την εμφάνισή τους στα περισσότερα σημεία της μοτοσυκλέτας, όπως το τιμόνι και τα ατσάλινα φτερά εμπρός και πίσω, ενώ δίνουν το “παρών” και στο αερόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 773 κυβικών.

Το εμπρός φως είναι LED όπως και στις άλλες εκδόσεις αλλά τα χρωμιωμένα φλας είναι πιο μεγάλα έχουν πιο παραδοσιακό σχήμα και πορτοκαλί κρύσταλλα.
Το εμπρός φως είναι LED όπως και στις άλλες εκδόσεις αλλά τα χρωμιωμένα φλας είναι πιο μεγάλα έχουν πιο παραδοσιακό σχήμα και πορτοκαλί κρύσταλλα.

Το εμπρός φως είναι LED όπως και στις άλλες εκδόσεις αλλά τα χρωμιωμένα φλας είναι πιο μεγάλα έχουν πιο παραδοσιακό σχήμα και πορτοκαλί κρύσταλλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Kawasaki δεν έχει προχωρήσει σε αλλαγές στην απόδοση που παραμένει στους 47 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και στα 6,4 κιλά στις 4.800 στροφές.
Η Kawasaki δεν έχει προχωρήσει σε αλλαγές στην απόδοση που παραμένει στους 47 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και στα 6,4 κιλά στις 4.800 στροφές.

Η Kawasaki δεν έχει προχωρήσει σε αλλαγές στην απόδοση που παραμένει στους 47 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και στα 6,4 κιλά στις 4.800 στροφές.

Η μοτοσυκλέτα μπορεί να οδηγηθεί και από αναβάτες που έχουν στην κατοχή τους δίπλωμα κατηγορίας Α2.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Kawasaki ρετρό μοτοσικλέτα W800 vintage
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ