Η Hyundai αποκάλυψε την 4η γενιά του μικρομεσαίου της SUV, με το οποίο εισάγει μια νέα φιλοσοφία σε όλα τα επίπεδα. Ας γνωρίσουμε το νέο Tucson.
To Tucson εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην γκάμα της Hyundai το 2004. Από τότε μέχρι σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της φίρμας με περισσότερες από 1,4 εκατ. μονάδες να κυκλοφορούν στους δρόμους της Ευρώπης. Με την 4η γενιά του Tucson, η Hyundai επιχειρεί να κάνει τη διαφορά στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV μέσα από τους τομείς της σχεδίασης και της τεχνολογίας. Όπως μπορούμε να δούμε και στις σχετικές φωτογραφίες, η αισθητική που έχουν ακολουθήσει οι Κορεάτες είναι ιδιαίτερα δυναμική με κύριο στοιχείο τη μεγάλη κυψελωτή μάσκα με τα ενσωματωμένα φωτιστικά σώματα LED. Το ίδιο μοτίβο ακολουθεί όλο το αμάξωμα με έντονα φουσκώματα και καμπύλες στο σύνολο του.
Παράλληλα δεν λείπουν κάποια έξυπνα τρικ, όπως ο καμουφλαρισμένος πίσω καθαριστήρας που ενσωματώνεται στην αεροτομή. Συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, το νέο Tucson είναι 20 mm μακρύτερο (4.500 mm συνολικό μήκος), 15 mm πιο πλατύ και παράλληλα, η νέα πλατφόρμα διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 10 mm. Τα παραπάνω στοιχεία έχουν σαν αποτέλεσμα την αύξηση των παρεχόμενων χώρων (26 mm παραπάνω για τα γόνατα των πίσω επιβατών και χώρος αποσκευών από 620 έως 1.799 λίτρα).
Στο εσωτερικό τώρα, εκτός του τομέα των χώρων, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στο τεχνολογικό υπόβαθρο της καμπίνας. Ο εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει όλες τις σύγχρονες εφαρμογές που μπορεί να αναζητήσει ο οδηγός και επιβάτες. Μεταξύ άλλων, η σχεδίαση περιλαμβάνει μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών, όπου ο χειρισμός όλων των λειτουργιών γίνεται με κουμπιά αφής. Ίδιων διαστάσεων είναι και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Για την κίνηση του νέου Tucson φροντίζουν μια σειρά από μηχανικά σύνολα σε βενζίνη, ντίζελ και με υβριδική τεχνολογία. Προς το παρόν, στην κορυφή θα τοποθετηθεί μια έκδοση που συνδυάζει έναν τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,6 T-GDI με ηλεκτρικό μοτέρ 44 kW και συνολική απόδοση 230 άλογα. Με τον ίδιο κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι διαθέσιμες και οι ήπιες υβριδικές version (48V), με ιπποδυνάμεις 150 και 180 ίππων, με την τελευταία να μπορεί να προαιρετικά να συνδυαστεί και με τετρακίνηση.
Στο πεδίο του ντίζελ, ο 1,6 CRDi των 136 ίππων παραμένει (θα υπάρχει και έκδοση με 115 άλογα χωρίς ήπιο υβριδικό σύστημα). Επίσης, στον τομέα των κιβωτίων, ανάλογα με την έκδοση, ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ ενός νέου χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και ενός αυτόματου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένουμε περισσότερα στοιχεία σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των εκδόσεων του κορεάτικου μοντέλου. Τέλος, να σημειώσουμε πως από το 2021 στην γκάμα του νέου Tucson θα προστεθεί και μια ισχυρότερη Plug In υβριδική έκδοση με 265 άλογα.