Στις 4 Μαΐου του 1950, στα πλαίσια της έκθεσης αυτοκινήτου του Τορίνο, ο Carlo Abarth παρουσίασε την “Abarth Exhaust”, το πιο γνωστό εξάρτημα στα κιτ αναβάθμισης του το οποίο έφερε παγκόσμια φήμη στην εταιρεία του.
Το 1949, ο Carlo Abarth ίδρυσε την Abarth & C. εστιάζοντας από την αρχή στην προσπάθεια της μεταφοράς αγωνιστικής τεχνολογίας στα αυτοκίνητα παραγωγής. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία μιας σειράς κιτ αναβάθμισης για καθημερινά αυτοκίνητα που προσέφεραν αυξημένη ιπποδύναμη, υψηλότερη τελική ταχύτητα και βελτιωμένη επιτάχυνση. Ένα από τα πιο γνωστά εξαρτήματα αυτών των κιτ ήταν το σύστημα εξαγωγής, το οποίο θα μετεξελισσόταν σε ένα πραγματικό θρύλο. Η επίσημη πρεμιέρα της “Abarth Exhaust” πραγματοποιήθηκε το 1950 στο σαλόνι αυτοκινήτου του Τορίνο και σύντομα θα αποτελούσε τη μεγαλύτερη επιτυχία της μάρκας.
Οι πρώτες εκδόσεις χρησιμοποιούσαν ένα απλό, αλλά πρωτοποριακό σύστημα, το οποίο προσέφερε σημαντικά αυξημένη απόδοση και παράλληλα έναν μοναδικό, όσο και απολαυστικό ήχο. Μέσα σε μερικά χρόνια η Abarth & C. πραγματοποιούσε μια παγκόσμια πορεία. Το 1962 με προσωπικό 375 άτομα, η εταιρεία παρήγαγε 257.000 εξατμίσεις, το 65% των οποίων εξαγόταν.
Η επιτυχία ήρθε αμέσως και ήταν τεράστια. Οι πρώτες 50 μονάδες κατασκευάστηκαν για το Fiat “Topolino”. Παρ’ όλα αυτά μπορούσαν να τοποθετηθούν σε πολλά άλλα μοντέλα της Fiat, όπως τα 600, 1100, 1400 και 1500. Παρ’ όλα αυτά η εκτόξευση ήρθε με το μοντέλο ορόσημο της Fiat: το 500.
O Carlo Abarth το ερωτεύτηκε και δημιούργησε το πρώτο Fiat-΄ 595, με το οποίο άρχισε να κερδίζει σε κάθε είδους αγώνα. Παράλληλα η μάρκα παρουσίαζε τα διάσημα “Abarth tuning kits” για το 500, τα οποία αποτέλεσαν αντικείμενο λατρείας για τους φίλους της σπορ οδήγησης.