Εκατοντάδες είναι οι διαφημίσεις αυτοκινήτων που έχουν προβληθεί στην τηλεόραση τις τελευταίες δεκαετίες, αλλά ελάχιστες μπορούν να συγκριθούν με μία της Toyota.
Η σωστή διαφήμιση είναι… μισή πώληση και επομένως οφείλει να τραβάει την προσοχή του τηλεθεατή και να είναι ευκολομνημόνευτη. Δεν χρειάζονται σκηνοθετικές εξάρσεις και φλυαρία, αλλά ουσία, μια απλότητα τόσο μεστή που να χτυπάει κατευθείαν στην καρδιά του τηλεθεατή.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο