Η Continental εξέλιξε το δικό της υβριδικό σύστημα - iefimerida.gr

Η Continental εξέλιξε το δικό της υβριδικό σύστημα

Continental Vitesco Technologies
Continental Vitesco Technologies
Κώστας Φούζας

Η Continental δημιουργεί τμήμα αυτοκινητοβιομηχανίας το οποίο ονομάζεται Vitesco Technologies και εξελίσσει τεχνολογίες που ελπίζει να προωθήσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες τα επόμενα χρόνια.

Το πιο δημοφιλές από αυτά είναι ένα σύστημα κίνησης 48 volt που η Continental λέει ότι επιτρέπει την πλήρη ηλεκτρική λειτουργία χωρίς την πολυπλοκότητα, το κόστος και το βάρος ενός τυπικού υβριδικού συστήματος υψηλής τάσης. Το σύστημα αποτελείται από ένα νέο ηλεκτροκινητήρα 30 kW με υδρόψυξη τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μαζί βέβαια με τα ηλεκτρονικά ισχύος που η Continental λέει ότι έχουν βελτιστοποιηθεί για να χειρίζονται υψηλότερα ρεύματα και να είναι πιο αποδοτικά.

Παρόλο που το σύστημα είναι 48 volt αντί για υψηλή τάση, η Continental λέει ότι δεν θεωρεί πως πρόκειται για “ήπιο” υβριδικό σύστημα εξαιτίας της ικανότητάς του να λειτουργεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Τα στελέχη αναμένουν μείωση εκπομπών CO2 περίπου 20%, σε σύγκριση με το 10% που ισχύει σε ένα κλασικό υβριδικό σύστημα 48 volt. Βελτίωση υπόσχονται και στην οικονομία καυσίμου. Η ηλεκτρική αυτονομία προσεγγίζει τα 90 km. Ο Stefan Lauer, δήλωσε πως το σύστημα είναι κατάλληλο για μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα.

Από τις 30 Απριλίου, λειτουργεί ως ξεχωριστή εταιρία, με την επίσημη έναρξη εργασιών να έχει προγραμματιστεί για το 2020. Η Vitesco Technologies θα διοικείται από τον Andreas Wolf, ο οποίος διορίστηκε επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Continental τον Σεπτέμβριο του 2018. Η νέα εταιρεία θα έχει τρεις επιχειρηματικούς τομείς: κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, που περιλαμβάνει υπερσυμπιεστές, μονάδες ελέγχου, συστήματα ψεκασμού και επεξεργασία καυσαερίων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Continental ιβρυδικό μοντέλο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ