Ο κινεζικός κολοσσός πραγματοποίησε δύο πρεμιέρες, οι οποίες έχουν ξεχωριστή σημασία στην προσπάθειά της να κυριαρχήσει στην αγορά της ασιατικής χώρας.
Ο λόγος για τα ανανεωμένα Han L και Tang L, που αμφότερα υιοθετούν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα του brand που από… "Dragon Face", εξελίσσεται σε "Loong Face". Μία αλλαγή από πλευράς BYD που πιθανώς να οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο γεγονός ότι οι κινεζικές αρχές άλλαξαν την επίσημη αγγλική μετάφραση της λέξης «δράκος», για να τονίσουν τη διαφορά μεταξύ του μυθικού πλάσματος στον κινεζικό και δυτικό πολιτισμό.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο