Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε την διάθεση της ανανεωμένης Honda CB500X, με βελτιωμένο κινητήρα, νέο πιο έντονο στιλ “off road”, καλύτερη προστασία από τον αέρα, μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και εμπρός τροχό 19 ιντσών.
Η μεσαία adventure μοτοσυκλέτα της Honda ωρίμασε και μαζί με τις παραπάνω αλλαγές απέκτησε παράλληλα κωνικό τιμόνι, μονόδρομο συμπλέκτη assist/ slipper, νέα όργανα LCD και φώτα LED ολοκληρώνουν την αναβάθμιση. Η CB500X – που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2013 μαζί με τη naked CB500F και τη CBR500R με το ολόσωμο φέρινγκ – φέρνει ένα crossover adventure στυλ στην τριμελή οικογένεια των δικύλινδρων μοτοσυκλετών Honda μεσαίας κατηγορίας.
Στην ελληνική αγορά η νέα CB500X είναι διαθέσιμη μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. , Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας Honda Moto στην Ελλάδα στην τιμή των 7.200 ευρώ.
Οι αλλαγές αναλυτικά
Το στυλ της για το 2019 γίνεται πιο αιχμηρό – με πιο έντονο το adventure στοιχείο και επιρροές από την Africa Twin, στο οποίο προστίθεται η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης, το μονό αμορτισέρ υψηλών προδιαγραφών, η βελτιωμένη εργονομία και ο εμπρός τροχός 19 ιντσών. Και ενώ ο κινητήρας της CB500X διατηρεί τα 48 άλογα που απαιτούνται για κατόχους άδειας A2, αποδίδει τώρα 4% περισσότερη ισχύ και ροπή μεταξύ 3.000-7.000rpm, χάρη στις αναβαθμίσεις στην εισαγωγή, την εξαγωγή και το χρονισμό των βαλβίδων. Το νέο τελικό εξάτμισης με δύο απολήξεις βγάζει ένα βελτιωμένο, μπάσο ήχο, ενώ ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα μονόδρομο συμπλέκτη assist/slipper.
Χάρη στη βελτιωμένη αεροδυναμική, ο αέρας που διέρχεται με υψηλή πίεση από το φέρινγκ και τη ζελατίνα, έχει μειωθεί, βελτιώνοντας την προστασία του αναβάτη από τον αέρα σε μεγάλες ταχύτητες. Το προφίλ της σέλας έχει επίσης λεπτύνει στο εμπρός τμήμα, βελτιώνοντας τον έλεγχο και τη μετατόπιση του σώματος, ενώ διευκολύνει τους αναβάτες να φτάσουν τα πόδια τους στο έδαφος. Για μεγαλύτερη ευελιξία της CB500X, το τιμόνι περιστρέφεται περισσότερο κατά 3 μοίρες (38° από το κέντρο), ενώ η προσθήκη ενός gunmetal grey κωνικού ατσάλινου τιμονιού βελτιώνει περαιτέρω τον έλεγχο.
Η νέα οθόνη LCD – που εδράζεται σε ένα ταμπλό με πολλαπλές επιφάνειες και υλικά -περιλαμβάνει δείκτη Gear Position και Shift Up που είναι ρυθμισμένος στάνταρ στις 8.750rpm, αλλά μπορεί να ρυθμιστεί σε στάδια των 250rpm μεταξύ 5.000-8.750rpm. Τέλος, η σωληνωτή βάση της οθόνης μπορεί επίσης να φιλοξενήσει ένα GPS πάνω από τα όργανα.