O γερμανικός βελτιωτικός οίκος «περιποιείται» το μεγάλο SUV της Audi. Το Q8 αναβαθμίζεται μηχανικά και αισθητικά.
Ειδικότερα, αποκαταστάθηκαν οι “κρυφές” απολήξεις της εξάτμισης, όπως και στην περίπτωση του SQ5. Για να εγκαταστήσει τις νέες επιθετικές απολήξεις, η ABT αναγκάστηκε επίσης να επανασχεδιάσει τον προφυλακτήρα δίνοντας μάλιστα μια μαύρη όψη στον πίσω εντυπωσιακό διαχύτη. Οι τέσσερις αυτοί σωλήνες συνοδεύουν τον μόνο διαθέσιμο κινητήρα, τον 3.0 TDI που στον κατάλογο της Audi αποκαλείται “50 TDI”. Συνήθως, αυτός παράγει 286 PS ένας αριθμός που σκαρφάλωσε τώρα στα 330 PS χρησιμοποιώντας ένα από τα πακέτα ισχύος ABT Engine Control (AEC). Η ροπή έχει επίσης αυξηθεί ελαφρά, από 600 σε 650 Nm.
Φυσικά θα διατίθενται κι άλλα πακέτα ισχύος με 340 PS από τον 3.0 TFSI και 231 PS από τον 3.0 TDI. Αλλά ανυπομονούμε για το RS Q8 R. Πρέπει να είναι δολοφόνος. Το εμπρόσθιο άκρο του οχήματος διαθέτει ένα μαύρο πλαίσιο μάσκας και μια νέα αεροτομή για το ρύγχος, με τον ίδιο χρωματισμό piano black. Η έκδοση S line βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στο έδαφος, χάρη σε μια έξυπνη αερανάρτηση.
Οι εργοστασιακοί τροχοί έχουν αντικατασταθεί από τις 22άρες ABT SPORT GR, οι οποίες μεταξύ άλλων διαθέτουν και γυαλιστερό φινίρισμα. Μέχρι να ανοίξει τις πύλες της η Γενεύη, θα είναι έτοιμες και οι 23άρες ζάντες, προσδίδοντας μεγαλύτερη επιθετικότητα στο θηριώδες SUV. Το εσωτερικό είναι επίσης αξιοσημείωτο. Ο επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων, τα πάνελ στο ταμπλό και τα πλαίσια των καθισμάτων αποτελούνται από ανθρακονήματα.