Η Hyundai είναι η πιο αγαπημένη μάρκα του ελληνικού διαδικτύου - iefimerida.gr

Η Hyundai είναι η πιο αγαπημένη μάρκα του ελληνικού διαδικτύου

Αυτοκίνητο Huyndai
Η Hyundai είναι η πιο αγαπημένη μάρκα του Έλληνα οδηγού
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι premium μάρκες αυτοκινήτων έχουν φανατικό κοινό που λατρεύει τα high-end μοντέλα.

Supercars και υπερσύγχρονες τεχνολογίες εξιτάρουν το συναίσθημα και τη φαντασία, τόσο για αυτούς τους λίγους που μπορούν να τα αποκτήσουν, όσο (ίσως και λίγο περισσότερο) για όσους ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι «όνειρο θερινής νυκτός». Σε κάθε περίπτωση, τα πράγματα σχετικά με τη μέτρηση των «συναισθημάτων» που προκαλούν αυτά τα πολυτελή αυτοκίνητα είναι λίγο-πολύ αναμενόμενα και κινούνται προς μια πολύ θετική κατεύθυνση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το δύσκολο είναι να μπορέσει κανείς να μετρήσει το αν και κατά πόσο εγείρουν θετικά συναισθήματα τα αυτοκίνητα που ανήκουν σε όλες τις άλλες μάρκες, οι οποίες δε λογίζονται ως premium. Η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει μια πλούσια γκάμα αυτοκινήτων για όλες τις ανάγκες και τα γούστα, οπότε έχει έρθει η ώρα να μετρηθούν τα «συναισθήματα» των καταναλωτών σε σχέση και με αυτά.

Σε αυτό το πλαίσιο διενεργήθηκε μία έρευνα ώστε να αναδειχθούν οι "mainstream" μάρκες με τη μεγαλύτερη θετική συναισθηματική χροιά στο ψηφιακό οικοσύστημα της Ελλάδας. H έρευνα υλοποιήθηκε από τη Newsrelate. Η Newsrelate.com είναι μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα παρακολούθησης και ανάλυσης ιστοσελίδων και social media, η οποία βασίζεται σε μηχανική εκμάθηση (ml), επεξεργασία φυσικής γλώσσας (nlp) και σε αλγόριθμους εξόρυξης και ανάλυσης δεδομένων (big data mining). Συγκεκριμένα, συκεντρώνει περιεχόμενο απο ειδησεογραφικά portals, blogs, twitter, facebook, instagram, youtube και άλλα, παρακολουθώντας μία ή περισσότερες λέξεις-κλειδιά σχετικές με την θεματολογία ή το αντικείμενο που ενδιαφέρει τους καταναλωτές. Στην επόμενη φάση, αναλύει και αποδελτιώνει, σε πραγματικό χρόνο και μέσω μηχανικής εκμάθησης, τί είναι σημαντικό και δημοφιλές την κάθε στιγμή, αξιολογώντας πηγές και παράλληλα αναλύοντας συναισθήματα, τάσεις και επιδράσεις. Στη συνέχεια, εφαρμόζει ενιαίους κανόνες και παρέχει μια πλειάδα από φίλτρα ανάλυσης, ομαδοποίησης και παρακολούθησης, ώστε να επιλέγεις εύκολα, να αναλύεις στοχευμένα και να ενημερώνεσαι ολοκληρωμένα και ποιοτικά.

Στη μεγάλη λίστα της ανάλυσης συμπεριλαμβάνονται οι top 10 mainstream μάρκες αυτοκινήτου, βάσει συνόλου ταξινομήσεων για το έτος 2021, όπως δημοσιεύθηκαν από τον ΣΕΑΑ.

Οι μάρκες που περιλαμβάνει η εν λόγω λίστα, είναι αλφαβητικά οι εξής: CITROEN, FIAT,HYUNDAI,KIA,NISSAN,OPEL,PEUGEOT,SUZUKI,TOYOTA &
VOLKSWAGEN  

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την εξαγωγή των αποτελεσμάτων τέθηκαν υπό επεξεργασία:

  • οι δημοσιεύσεις απο Ελλάδα σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες, τοπικά sites, blogs, forums, twitter, instagram, facebook, youtube
  • τα θετικά συναισθήματα των δημοσιεύσεων
  • οι αντιδράσεις χρηστών στο σύνολο των θετικών δημοσιεύσεων
  • οι πηγές των δημοσιεύσεων και η επίδραση και δημοφιλία τους στο κοινό

Παράμετροι ανάλυσης

Η περίοδος των δεδομένων ανάλυσης ηταν από 1 Μαΐου 2021 έως 31 Δεκεμβρίου 2021. Το σύνολο των δημοσιεύσεων που συγκεντρώθηκαν ήταν πάνω από 130.000. Για την παρακολούθηση και εξαγωγή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκαν: 49 λέξεις-κλειδιά ή λέξεις-κλειδιά εκφράσεις (smart queries έξυπνης αναζήτησης), 17 hashtags, 22 social media λογαριασμοί των υποψηφίων σε facebook, instagram, twitter. Όλες οι δημοσιεύσεις, που αναλύθηκαν, ήταν δημόσιες. Όλοι οι αλγόριθμοι μηχανικής εκμάθησης και εκτίμησης, που χρησιμοποιήθηκαν, κυμάνθηκαν σε ποσοστό επιτυχίας 80% με 95%.

Παρακάτω και μέσω ινφογραφικού παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της ανάλυσης:

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αυτοκίνητο Hyundai έρευνα
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ