Tο σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης VTEC της Honda έφερε τα πάνω κάτω στους κινητήρες εσωτερικής καύσης επηρεάζοντας την σχεδίαση τους μέχρι σήμερα.
Μέχρι και τη 10ετία του '80, για να παράξει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης σχετικά μεγάλη ισχύ σε συνδυασμό με ένα... λογικό κόστος εξέλιξης, δύο ήταν οι επιλογές που είχε ένας κατασκευαστής στα «χέρια» του: είτε να του δώσει την χωρητικότητα που απαιτούν οι προδιαγραφές της απόδοσης, είτε να ενσωματώσει στη σχεδίαση του ένα υπερσυμπιεστή, καυσαερίων ή μηχανικό.
Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες στο carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο