H Skoda ενισχύει τη γκάμα φυσικού αερίου - iefimerida.gr

H Skoda ενισχύει τη γκάμα φυσικού αερίου

H Skoda ενισχύει τη γκάμα φυσικού αερίου
H Skoda ενισχύει τη γκάμα φυσικού αερίου
Κώστας Φούζας

Η νέα γενιά του συστήματος G-TEC της Skoda που υπάρχει στις ομώνυμες εκδόσεις του Scala, του Kamiq και στην καινούργια Octavia, διαθέτει μεγαλύτερα ρεζερβουάρ φυσικού αερίου, για ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία (υπάρχει και 9 lt. ρεζερβουάρ βενζίνης).

Η Skoda υπόσχεται ότι μέσω της χρήσης του CNG (φυσικό αέριο), τα μοντέλα της έχουν 25% χαμηλότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με μια έκδοση που έχει μόνο μοτέρ βενζίνης. Με την προσθήκη μάλιστα bio-CNG που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη Γερμανία, η μείωση των εκπομπών CO2 είναι από 35 έως 40% συγκριτικά πάντα με τη βενζίνη. Αλλά και από πλευράς οικονομίας κίνησης, λόγω της χαμηλότερης τιμής του φυσικού αερίου (αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι 0,834 ευρώ/kg), υπολογίζεται ότι σε σχέση με το diesel το κόστος της κατανάλωσης μειώνεται κατά 40%, ενώ σε σχέση με τη βενζίνη το όφελος φτάνει το 50%.

Σε ό,τι αφορά τώρα στη νέα Skoda Octavia G-Tec (θα λανσαριστεί το δεύτερο μισό του 2020), το μοτέρ της είναι ο 1.500άρης TSI των 130 ίππων, που μπορεί να συνδυαστεί και με βενζίνη και με φυσικό αέριο. Το CNG αποθηκεύεται σε 3 ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 17,3 κιλών, παρέχοντας αυτονομία έως και 480 km.

Στα Scala και Kamiq G-Tec το μοτέρ είναι ο 1.000άρης TSI των 90 ίππων, που συνδυάζεται με τρία ρεζερβουάρ CNG χωρητικότητας 13,8 κιλών, προσφέροντας αυτονομία σχεδόν 410 χιλιομέτρων (μόνο με φυσικό αέριο).

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Skoda Φυσικό Αέριο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ