Η νέα γενιά του συστήματος G-TEC της Skoda που υπάρχει στις ομώνυμες εκδόσεις του Scala, του Kamiq και στην καινούργια Octavia, διαθέτει μεγαλύτερα ρεζερβουάρ φυσικού αερίου, για ακόμη μεγαλύτερη αυτονομία (υπάρχει και 9 lt. ρεζερβουάρ βενζίνης).
Χρήσιμες συμβουλές της Skoda για τα παιδικά καθίσματα
To πρώτο ηλεκτρικό SUV της Skoda θα είναι το Enyaq
H νέα Skoda Octavia RS iV θα είναι plug in υβριδική [εικόνες]
Η Skoda υπόσχεται ότι μέσω της χρήσης του CNG (φυσικό αέριο), τα μοντέλα της έχουν 25% χαμηλότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με μια έκδοση που έχει μόνο μοτέρ βενζίνης. Με την προσθήκη μάλιστα bio-CNG που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη Γερμανία, η μείωση των εκπομπών CO2 είναι από 35 έως 40% συγκριτικά πάντα με τη βενζίνη. Αλλά και από πλευράς οικονομίας κίνησης, λόγω της χαμηλότερης τιμής του φυσικού αερίου (αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι 0,834 ευρώ/kg), υπολογίζεται ότι σε σχέση με το diesel το κόστος της κατανάλωσης μειώνεται κατά 40%, ενώ σε σχέση με τη βενζίνη το όφελος φτάνει το 50%.
Σε ό,τι αφορά τώρα στη νέα Skoda Octavia G-Tec (θα λανσαριστεί το δεύτερο μισό του 2020), το μοτέρ της είναι ο 1.500άρης TSI των 130 ίππων, που μπορεί να συνδυαστεί και με βενζίνη και με φυσικό αέριο. Το CNG αποθηκεύεται σε 3 ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 17,3 κιλών, παρέχοντας αυτονομία έως και 480 km.
Στα Scala και Kamiq G-Tec το μοτέρ είναι ο 1.000άρης TSI των 90 ίππων, που συνδυάζεται με τρία ρεζερβουάρ CNG χωρητικότητας 13,8 κιλών, προσφέροντας αυτονομία σχεδόν 410 χιλιομέτρων (μόνο με φυσικό αέριο).