Η παραγγελιοληψία για το νέο Opel Grandland ξεκίνησε και τα πρώτα αυτοκίνητα θα φύγουν από τη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου του Eisenach, στη Γερμανία, περί τα τέλη του φθινοπώρου.
Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει αναγνώριση επικείμενης σύγκρουσης (front collision warning) με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση πεζών, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (lane departure warning), αναγνώριση οδικών σημάτων (traffic sign recognition) αναγνώριση κόπωσης οδηγού (drowsiness detection) καθώς και cruise control με περιοριστή ταχύτητας (speed limiter).
Ακόμα και στη βασική έκδοση, Business Edition, που διατίθεται στην τιμή των 27.250 ευρώ, περιλαμβάνονται το parking pilot για ελιγμούς στάθμευσης εμπρός και πίσω, το αυτόματο σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (parking assistant), η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου που αυξάνουν περαιτέρω την ασφάλεια. Για αντίστοιχες επιδόσεις, το Grandland χρησιμοποιεί έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λτ. άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 130 άλογα με μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο. Διαθέσιμος είναι, επίσης, και ο γνωστός 1,5 ντίζελ με 130 ίππους.
Όσοι προτιμούν ηλεκτροκίνηση, μπορούν να επιλέξουν μία από τις δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Το νέο Grandland Hybrid διατίθεται σε έκδοση Business Edition με τιμή εκκίνησης στα 44.290 ευρώ - 37.112 ευρώ με περιβαλλοντικό μπόνους στη Γερμανία.
Με έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα που μεταφέρει την κίνηση τους εμπρός τροχούς, το Grandland Hybrid αποδίδει συνολική ισχύ 224 ίππων και ροπή έως 360 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και το όχημα επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα. Στο πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, το Grandland έχει τελική ταχύτητα 135 km/h. Η μέγιστη ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 225 km/h. Η μέγιστη ταχύτητα του Grandland Hybrid4 είναι 235 km/h, ενώ με επιτάχυνση σπορ αυτοκινήτου ολοκληρώνει το 0-100 km/h σε 6,1 δευτερόλεπτα.
Η ηλεκτρική μονάδα αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και πίσω άξονα. Η ισχύς του εμπρός ηλεκτροκινητήρα αντιστοιχεί σε 110 ίππους και του πίσω σε 113 ίππους. Η συνολική ισχύς του συστήματος ανέρχεται στα 300 άλογα. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός οκτατάχυτου, αυτόματου κιβωτίου. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας και το διαφορικό είναι ενσωματωμένα στον πίσω άξονα, χαρίζοντας έτσι στο Grandland Hybrid4 μόνιμη τετρακίνηση για βέλτιστη ελκτική πρόσφυση.