Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα το ολοκαίνουργιο Note στην Ιαπωνία, με τις πωλήσεις να ξεκινούν στις 23 Δεκεμβρίου.
Nissan Leaf: Δέκα χρόνια εξέλιξης [εικόνες]
To Nissan Ariya πάτησε σε ευρωπαϊκό έδαφος [βίντεο]
Διάκριση «αξιοπιστίας» για το Nissan Leaf
Το νέο NOTE θα διατίθεται αποκλειστικά με τον ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο e-POWER της Nissan. Το ολοκαίνουργιο NOTE παρουσιάζει την τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της Nissan, του Διαχρονικού Ιαπωνικού Φουτουρισμού (Timeless Japanese Futurism).
Η απλή αλλά δυναμικά σύγχρονη και διακριτική ιαπωνική προσέγγιση, κάνει το NOTE να ξεχωρίζει από τα άλλα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού.
Η χαρακτηριστική μάσκα V της Nissan πλαισιώνει το εξωτερικό, σχηματίζοντας μια ισχυρή γραμμή V κάτω από τους λεπτούς προβολείς. Οι χαρακτηριστικές γραμμές εκτείνονται από το μπροστινό μέρος, «χαράσσοντας» το πλευρικό προφίλ και μεταβαίνοντας στα πίσω λεπτά φωτιστικά σώματα οριζόντιου σχεδιασμού.
Η συνολική εντύπωση είναι μια προηγμένη, απλή και δυναμική σχεδίαση, συνώνυμο της ηλεκτροκίνητης εποχής.
Το σύστημα δεύτερης γενιάς e-POWER διαθέτει ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα και μετατροπέα. Η ροπή του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 10% και η απόδοση κατά 6%, παρέχοντας ισχυρή, συναρπαστική επιτάχυνση είτε από στάση ή κατά την προσπέραση. Η τεχνολογία ελέγχου του e-POWER έχει ρυθμιστεί ώστε να επιτυγχάνει ομαλότερη επιτάχυνση, βελτιώνοντας παράλληλα σε σημαντικό βαθμό την ησυχία στην καμπίνα. Ο νέος μετατροπέας είναι τώρα 40% μικρότερος και 30% ελαφρύτερος.
Ο ενσωματωμένος βενζινοκινητήρας που χρησιμοποιείται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας είναι επίσης πιο αποδοτικός, τόσο σε επίπεδο ισχύος όσο και σε αυτό της εξοικονόμησης καυσίμου. Ο κινητήρας λειτουργεί τώρα σε χαμηλότερες στροφές και με μικρότερη συχνότητα κατά τη διάρκεια μιας συνηθισμένης οδήγησης. Το νέο υβριδικό σύνολο περιλαμβάνει έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Η συνδυαστική απόδοση αγγίζει τους 115 ίππους και 280 Nm ροπής. Παράλληλα, υπάρχει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με δύο ηλεκτροκινητήρες (ο ένας τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και ο άλλος στον πίσω). Συνεπώς, η ροπή μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (για τη συγκεκριμένη έκδοση δεν υπάρχουν προς το παρόν επιπλέον πληροφορίες).