Η Nissan ανακοίνωσε πρόσφατα μια σημαντική επένδυση σε προηγμένες τεχνολογίες και εξοπλισμό, για τα εργοστάσιά της σε όλο τον κόσμο.
To Nissan GT-R NISMO και σε LEGO [εικόνα]
H Nissan γιορτάζει τα 50 χρόνια των GT-R και Ζ
Αυτές οι καινοτομίες θα συμβάλουν στην παραγωγή μιας νέας γενιάς ηλεκτροκίνητων και ευφυών αυτοκινήτων, που ενσωματώνουν το όραμα του Nissan Intelligent Mobility της εταιρείας, ενώ παράλληλα καθιστούν τις παραγωγικές διαδικασίες πιο ευέλικτες, αποτελεσματικές και βιώσιμες. Μετά από μια αρχική επένδυση περίπου 33 δισ. γιεν στο εργοστάσιο Tochigi της εταιρείας στην Ιαπωνία, με εργασίες που θα ολοκληρωθούν το 2020, οι τεχνολογίες αυτές θα εφαρμοστούν σε όλα τα εργοστάσια της Nissan ανά την Υφήλιο. Από το 1933, η Nissan έχει βελτιώσει την ικανότητά της στην μαζική παραγωγή οχημάτων με τα υψηλότερα δυνατά πρότυπα. Όλα αυτά τα χρόνια, οι τεχνικοί Takumi της εταιρείας, έχουν τελειοποιήσει μια σειρά πολύπλοκων ή λεπτών διαδικασιών, που απαιτούν υψηλό βαθμό δεξιοτεχνίας.
Η επόμενη γενιά των αυτοκινήτων της Nissan θα είναι ηλεκτρική, ευφυής και συνδεδεμένη. Αυτό προσθέτει νέα πολυπλοκότητα στον σχεδιασμό και την κατασκευή, απαιτώντας σημαντικές εξελίξεις στη μηχανική της παραγωγής. Μια τέτοια πρόοδος είναι το «καθολικό σύστημα στήριξης του κινητήριου άξονα» που αναπτύχθηκε από το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Μηχανικής της Παραγωγής, της Nissan. Η τοποθέτηση κινητήρων στα αυτοκίνητα είναι μια μακρά διαδικασία με επίπονη δουλειά για το προσωπικό της γραμμής συναρμολόγησης, που πρέπει να τοποθετήσει πολλά μέρη σε μια ακολουθία. Το νέο σύστημα της Nissan χρησιμοποιεί μια αυτοματοποιημένη παλέτα για να τοποθετήσει ολόκληρο το σύστημα μετάδοσης κίνησης ταυτόχρονα. Το σύστημα μετράει τις διαστάσεις του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο κατά τη διάρκεια της συναρμολόγησης και η παλέτα κάνει τις ανάλογες μικρο-ρυθμίσεις. Αυτό εξασφαλίζει ότι οι κινητήριοι άξονες είναι εγκατεστημένοι σε ακρίβεια μικρότερη του ενός χιλιοστού.
Το νέο σύστημα είναι επίσης ιδιαίτερα προσαρμόσιμο. Η ίδια παλέτα μπορεί να συναρμολογήσει τρεις τύπους κινητήρων (κινητήρα εσωτερικής καύσης, e-POWER και αμιγώς ηλεκτρικό) και μπορεί να συναρμολογεί και να τοποθετεί 27 διαφορετικούς συνδυασμούς κινητήριων μονάδων.