To ιαπωνικό best seller scooter της Honda βελτιώνεται σε όλους τους τομείς φιλοδοξώντας να συνεχίσει την ανοδική του εμπορική πορεία.
H Honda αποκαλύπτει το νέο Jazz [εικόνες & βίντεο]
Νέα Honda Africa Twin Adventure Sports [εικόνες & βίντεο]
Η σχεδίασή του παρουσιάζεται πλέον ακόμη πιο μοντέρνα και δυναμική με όλες τις επιφάνειες του SH να έχουν ανανεωθεί. Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος και στα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω. Η δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί της Honda στο πλαίσιο του SH αύξησε ακόμη περισσότερο τον χώρο αποσκευών κάτω από τη σέλα, κατά δέκα λίτρα φτάνοντας συνολικά στα 28, ενώ κάτω από τη σέλα βλέπουμε πλέον και θύρα USB. Ο χώρος αυξήθηκε αλλά ο πίσω τροχός παραμένει σε διάμετρο στις 16 ίντσες όπως και ο εμπρός.
Έτσι, εκτός από ένα κράνος κλειστού τύπου, ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει εκεί και άλλα πράγματα που χρειάζεται καθημερινά αλλά να φορτίσει και το κινητό του. Εντελώς νέος είναι και ο πίνακας πληροφοριών. Οι αλλαγές στο πλαίσιο έφεραν παράλληλα και αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με στόχο την βελτίωση της άνεσης του αναβάτη.
Οι διαδρομές των αναρτήσεων ανέρχονται στα 89 και 83 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα με τα διπλά αμορτισέρ να φέρουν προφόρτιση ελατηρίου σε πέντε θέσεις.
Όπως και το προηγούμενο έτσι και το νέο SH είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 125 και 150 κυβικά με δύο νέους τετραβάλβιδους κινητήρες που φέρουν και σύστημα Start-Stop. Το σύστημα απενεργοποιεί και επανεκκινεί το μοτέρ στο φανάρι για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Ο eSP+ κινητήρας των 156 κυβικών εκατοστών αποδίδει 16,2 ίππους και 14,9 Nm ροπής στις 8.500 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα και καταναλώνει μόλις 2,23 λίτρα ανά 100 χλμ. σύμφωνα με την Honda. Ο μικρότερος κινητήρας των 125 κ.εκ, αποδίδει 12,5 ίππους και 12 Nm ροπής στις 8.250 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα και καταναλώνει 2,18 λίτρα ανά 100 χλμ., τη στιγμή η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ανέρχεται και στις δύο περιπτώσεις στα 7 λίτρα και προσφέρει αυτονομία πάνω από 300 χλμ.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του SH ανήκει το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και το ABS, ενώ για πρώτη φορά η ιαπωνική εταιρία προσθέτει και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού Honda Selectable Torque Control (HSTC) για υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας σε δρόμους με μειωμένη πρόσφυση.