Η Novitec, που εδρεύει στο Stetten της Γερμανίας, μετατρέπει από το 1989 επιλεγμένες Ferrari, Alfa Romeo και Fiat -καθώς και, τα τελευταία χρόνια, Maserati και Rolls-Royce. Μεταξύ αυτών και την F8 Spider.
Για τα ιταλικά δημιουργήματα με το cavallino στο ρύγχος τους, αυτού του είδους οι αναβαθμίσεις μοιάζουν με αρκετά δύσκολη δουλειά. Αλλά η Novitec δείχνει να την διεξάγει με επιτυχία - για όσους θέλουν μία Ferrari που διαφέρει, που είναι ακόμα πιο ισχυρή και γρήγορη από τις στάνταρ εκδόσεις παραγωγής που βγαίνουν από το εργοστάσιο της Modena.
Το τελευταίο ιταλικό δημιούργημα με το οποίο καταπιάστηκε η Novitec είναι η Ferrari F8 Spider - η ανοικτή έκδοση της F8 Tributo. Δυο χρόνια μετά την παρουσίασή της από τη φίρμα του Maranello, δια χειρός Novitec αποκτά τώρα πιο δυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία, περισσότερη ισχύ, ακόμα καλύτερες επιδόσεις, καθώς και πιο ηχηρή εξάτμιση.
Η επέμβαση της βαυαρικής εταιρείας στον twin-turbo κινητήρα των 3.9 λίτρων έγινε με την προσθήκη της μονάδας N-Tronic, που αλλάζει τη χαρτογράφηση του ψεκασμού, της ανάφλεξης και της πίεσης του turbo. Με αυτό τον τρόπο, αύξησε την ισχύ της μονάδας από τους 711 στους 802 ίππους, και το peak της ροπής από τα 770 στα 898 Nm. Ως αποτέλεσμα, ο χρόνος του sprint 0-100 km/h μειώθηκε από τα 2,9 στα 2,6 δευτερόλεπτα.
Το νέο σύστημα εξάτμισης της Inconel διαδραματίζει το ρόλο του στην αύξηση της απόδοσης, και παράλληλα παράγει πιο «ωμό», αγωνιστικό ήχο. Προαιρετικά, προσφέρεται η δυνατότητα κάλυψης του συστήματος εξάτμισης με ένα ειδικό υλικό -χρυσού χρώματος- για καλύτερη διαχείριση της θερμότητας.
Οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις της Novitec στη F8 Spider περιλαμβάνουν το νέο, δύο στοιχείων, εμπρός splitter (η πτέρυγα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα) που αυξάνει την παραγώμενη άντωση στο ρύγχος και βελτιώνει την απόκριση και πρόσφυση του εμπρός μέρους.
Οι προσθήκες συνεχίζονται με μικρά ανθρακονημάτινα πτερύγια στις πλευρές του προφυλακτήρα, και με άλλες carbon λεπτομέρειες σε όλο το αμάξωμα - οι οποίες βελτιώνουν όχι μόνο την αεροδυναμική απόδοση, αλλά και την ψύξη του κινητήρα. Επίσης, η Novitec έχει τοποθετήσει δικής της σχεδίασης καθρέπτες και ζάντες (21 ιντσών και 22'' πίσω), και προσφέρει στους αγοραστές τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μια χαμηλού και μία υψηλού προφίλ πίσω πτέρυγα.
Τέλος, το εσωτερικό της τροποποιημένης αυτής F8 Spider διαμορφώνεται εξατομικευμένα για κάθε αγοραστή, με βάση τις επιθυμίες του για τα χρώματα του δέρματος και των επενδύσεων από alcantara.