Η BMW ενισχύει την παρουσία των plug-in υβριδικών συστημάτων κίνησης στην πολυτελή, μεσαία κατηγορία με τον ερχομό μιας ολοκληρωμένης γκάμας μοντέλων.
Έτσι, η οικογένεια ηλεκτροκίνητων οχημάτων της BMW Σειράς 3 θα περιλαμβάνει συνολικά τέσσερα μοντέλα. Το plug-in υβριδικό σύστημα της νέας BMW 330e Touring αποτελείται από ένα δίλιτρο, 4-κύλινδρο κινητήρα τεχνολογίας BMW TwinPower Turbo που αποδίδει 135 kW/184 hp σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic που παράγει μέγιστη ισχύ 83 kW/113 hp. Η ισχύς των 185 kW/252 hp από τους δύο κινητήρες, μπορεί να αυξηθεί κατά +30 kW/40 hp για διάστημα 10 δευτερολέπτων υπό ιδιαίτερα υψηλά φορτία. Αυτή η στάνταρ λειτουργία XtraBoost διατίθεται στο SPORT mode, που μπορεί να ενεργοποιηθεί μέσω του διακόπτη Driving Experience Control.
Η ισχύς του συστήματος αυξάνεται μέχρι τα 215 kW/292 hp και το αυτοκίνητο αποκτά τα χαρακτηριστικά επιδόσεων που αρμόζουν σε μια BMW Σειρά 3 Sedan. Η μέγιστη ροπή του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης της νέας BMW 330e Touring είναι 420 Nm. Το XtraBoost λειτουργεί επίσης στο kickdown και με τον επιλογέα σχέσεων στη θέση M ή S. Με συνδυασμένη ισχύ από τους δύο κινητήρες, η νέα BMW 330e Touring επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 6,1 δευτερόλεπτα (προκαταρκτική τιμή). Η τελική της ταχύτητα είναι 220 km/h (προκαταρκτική τιμή). Σε Hybrid mode, η νέα BMW 330e Sedan μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα 110 km/h αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας – με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ενεργοποιείται μόνο σε υψηλότερες ταχύτητες ή σε ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις φορτίου. Όταν ενεργοποιείται το Electric mode με το μπουτόν eDrive, το όχημα μπορεί να επιταχύνει μέχρι τα 140 km/h μόνο με την ισχύ του eDrive. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία κυψελών, η μπαταρία ιόντων λιθίου της νέας BMW 330e Touring έχει ηλεκτρική αυτονομία 65 km (προκαταρκτική τιμή).
Παράλληλα με το λανσάρισμα της BMW 330e Touring, θα κυκλοφορήσουν δύο τετρακίνητες plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW Σειράς 3. Αυτές υιοθετούν το ίδιο plug-in υβριδικό σύστημα με τα αντίστοιχα πισωκίνητα μοντέλα.
Στη νέα BMW 330e xDrive Sedan (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: από 1,8 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: από 16,7 kWh/100 km, εκπομπές CO2: από 42 g/km, προκαταρτικές τιμές) και στη νέα BMW 330e xDrive Touring (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: από 2,0 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: από 17,8 kWh/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: από 46 g/km, προκαταρκτικές τιμές), η ισχύς από τον ηλεκτροκινητήρα και το θερμικό κινητήρα συνδυάζεται με ηλεκτρική μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς.
Το BMW eDrive συναντά το BMW xDrive – συνδυάζοντας εξαιρετική απόδοση με ανώτερη ευελιξία.Η νέα BMW 330e xDrive Sedan επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,8 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 224 km/h (προκαταρκτικές τιμές). Η νέα BMW 330e xDrive Touring ολοκληρώνει το στάνταρ σπριντ σε 6,2 δεύτερα, επιτυγχάνοντας μέγιστη ταχύτητα 214 km/h (προκαταρκτικές τιμές).
Με ηλεκτρική αυτονομία 58 km για το Sedan και 55 km για το Touring, οι τετρακίνητες plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 3 είναι ιδανικές για τη χρήση αποκλειστικά της ηλεκτροκίνησης σε καθημερινές διαδρομές εντός των ορίων της πόλης.