Χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και υψηλότερη απόδοση φέρνει η αεροδυναμική με κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29. Λεπτομέρειες όπως: Το ενεργό κλείστρο εισροής αέρα, το ομαλό κάτω τμήμα αμαξώματος και η πίσω αεροτομή οροφής. Η έκτη γενιά του μικρού αυτοκινήτου της Opel, έχει όχι μόνο όλα τα νέα συστήματα υποστήριξης οδηγού, αλλά διαθέτει και ανώτερη αεροδυναμική.
Σύμφωνα με τη μέθοδο που ακολουθεί σε όλα τα νέα μοντέλα της, η Opel βελτιστοποίησε την αεροδυναμική του Corsa στο Research Institute of Automotive Engineering & Vehicle Engines στην αεροδυναμική σήραγγα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης. Το αποτέλεσμα είναι ένας συντελεστής οπισθέλκουσας μόλις 0,29 και συγκριτικά με τον προκάτοχό του μία περαιτέρω μειωμένη μετωπική επιφάνεια μόλις 2,13τμ, κάτι που καθιστά το νέο Corsa ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Επίσης, η νέα γενιά του bestseller της Opel ήδη πληροί το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d.
Λόγω των προκλήσεων που προκύπτουν από τα μειωμένα πρότυπα εκπομπών CO2, η αεροδυναμική αποκτά (και πάλι) μεγάλη σημασία στη βιομηχανία αυτοκινήτου αλλά και για τους πελάτες. Χαμηλή αντίσταση σημαίνει ότι απαιτείται λιγότερη ενέργεια για την κίνηση του αυτοκινήτου, το οποίο με τη σειρά του μεταφράζεται σε μειωμένη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Για παράδειγμα, 10% μείωση στην αντίσταση έχει ως αποτέλεσμα μείωση της κατανάλωσης περίπου 2% στο New European Driving Cycle (NEDC), ή μέχρι 5% κατά την οδήγηση με 130 km/h.
Οι μηχανικοί της Opel πέτυχαν συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 Cd δίνοντας προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια που συντελεί στη βελτίωση αυτής της παραμέτρου. Για παράδειγμα, το κάτω τμήμα του αμαξώματος, από το διαμέρισμα του κινητήρα μέχρι τον πίσω άξονα, φέρει επίπεδη επένδυση για βελτίωση της ροής του αέρα.Το νέο Corsa εφοδιάζεται επίσης με αεροτομή στο πίσω τμήμα της οροφής, που βελτιώνει τη ροή αέρα και μειώνει το στροβιλισμό που προκαλεί η αντίσταση.
Το νέο Corsa επωφελείται επίσης από ένα κλείστρο αέρα που μειώνει την αντίσταση και βελτιώνει την κατανάλωση, κλείνοντας αυτόματα το εμπρός άνοιγμα όταν δεν χρειάζεται αέρας ψύξης. Όταν είναι κλειστό, το σύστημα αυξάνει τις αεροδυναμικές επιδόσεις επανακατευθύνοντας τη ροή αέρα γύρω από το εμπρός τμήμα του οχήματος και στα άκρα, αντί μέσω του λιγότερο αεροδυναμικού διαμερίσματος του κινητήρα.Το κλείστρο ανοίγει ή κλείνει ανάλογα με τη θερμοκρασία του ψυκτικού του κινητήρα και την ταχύτητα. Για παράδειγμα, το κλείστρο ανοίγει όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανηφορική διαδρομή ή σε συνθήκες πόλης σε υψηλές θερμοκρασίες. Το κλείστρο κλείνει όταν απαιτείται λιγότερη ψύξη του κινητήρα, για παράδειγμα σε ταχύτητες αστικών διαδρομών.
Η έκτη γενιά του μικρού μοντέλου της Opel δεν είναι το πρώτο, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο Corsa που κάνει το ντεμπούτο του στο IAA. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1995, η Opel εξέπληξε τη βιομηχανία με μία μηχανολογική μελέτη βασισμένη στο Corsa για ένα λεγόμενο “αυτοκίνητο τριών λίτρων”, που σημαίνει ότι σχεδιάστηκε για μέση κατανάλωση μικρότερη των 3,5lt/100 km.