Σφοδρή σύγκρουση σημειώθηκε ανάμεσα σε Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν στο Grand Prix της Formula 1 στη Μόντσα. Αμφότεροι μάλιστα εγκατέλειψαν.
Συνέβη μόλις ο Χάμιλτον βγήκε από την αλλαγή ελαστικών του. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής βγήκε μπροστά από τον Φερστάπεν και πίσω από τον Νόρις. Ο Φερστάπεν πίεσε λίγο περισσότερο για να προσπεράσει, τα μονοθέσια συγκρούστηκαν και κατέληξαν και τα δύο στην αμμοπαγίδα.
Μάλιστα, το μονοθέσιο του Φερστάπεν «σκαρφάλωσε» πάνω σε αυτό του Χάμιλτον και όπως φαίνεται το Halo (η «στεφάνη» γύρω από τα κεφάλια των οδηγών) γλίτωσε τον Βρετανό πιλότο από τα χειρότερα. Για άλλη μια φορά το Halo δείχνει πόσο σημαντικό είναι για την ασφάλεια των οδηγών.
To tweet της Mercedes, με φωτό, για το τρομακτικό ατύχημα:
Δείτε βίντεο:
Fomrula 1: Ο Ρικιάρντο νικητής στη Μόντσα
Ο Αυστραλός Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ο μεγάλος νικητής του Ιταλικού Grand Prix της Formula 1, κάνοντας το 1-2 στην κορυφή για την McLaren, αφού δεύτερος ήταν ο ομόσταυλός του, Λάντο Νόρις.
Τρίτος κατετάγη ο Βάλτερι Μπότας της Mercedes.
Η νίκη αυτή ήταν η πρώτη για την McLaren από το 2012 και η πρώτη του Ρικιάρντο μετά το 2018 με την Red Bull. Ο αγώνας σημαδεύτηκε από την σύγκρουση των μονοθεσίων των Λιούις Χάμιλτον και Μαξ Φερστάπεν, με τον Βρετανό να γλιτώνει τα χειρότερα από το HALO.
Χάμιλτον και Φερστάπεν ανταλλάσσουν κατηγορίες για το ατύχημα
Οι Χάμιλτον και Φερστάπεν επέρριψαν ο ένας την ευθύνη στον άλλον μετά το τέλος του αγώνα, και στο ίδιο μήκος κύματος κυμάνθηκαν και οι δηλώσεις των αγωνιστικών διευθυντών των Mercedes και RBR, Τότο Βολφ και Κρίστιαν Χόρνερ αντίστοιχα.
«Προσγειώθηκε στο κεφάλι μου, αλλά είμαι εντάξει», είπε ο Λιούις. «Αγωνιζόμουν όσο σκληρά μπορούσα, επιτέλους πέρασα τον Λάντο (Νόρις) και είχα την πρωτοπορία. Όταν βγήκα (από τα πιτς) είδα ότι ο Μαξ ερχόταν και διασφάλισα ότι άφησα το πλάτος ενός αυτοκινήτου στην εξωτερική. Στην είσοδο της πρώτης στροφής ήμουν μπροστά, πηγαίνοντας προς τη δεύτερη ήμουν μπροστά, και μετά το επόμενο που είδα ήταν το αυτοκίνητό του πάνω μου. Βρέθηκε στην ακριβώς ίδια θέση νωρίτερα στον αγώνα, και άφησα χώρο. Δεν ξέρω τι να πω».
Ο Φερστάπεν, από την πλευρά του, είπε: «Φυσικά συνειδητοποιήσαμε ότι θα ήταν οριακά τα πράγματα στη στροφή 1. Έκοψε, και κατάλαβε ότι θα έκανα την επίθεσή μου. Συνέχιζε να με πιέζει και ήθελα να συνεχίσω. Δεν περίμενα ότι θα συνέχιζε να με πιέζει, να με ωθεί προς την εξωτερική, και μετά δεν υπήρχε πουθενά να πάω. Με πίεσε στα κερμπς, και για αυτό το λόγο συγκρουστήκαμε».