Ο Λιούις Χάμιλτον έφτασε σχετικά άνετα στην 93η του νίκη στην Formula 1 βλέποντας πρώτος την καρό σημαία στο Grand Prix της Ιμολα, ενώ η Mercedes σφράγισε τον 7ο διαδοχική τίτλο στους κατασκευαστές, ξεπερνώντας την Ferrari μέσα στην... Ιταλία.
Ο Βαλτέρι Μπότας τερμάτισε στην 2η θέση, ενώ τις θέσεις του βάθρου συμπλήρωσε Ρικάρντο. Ο Μπότας και ο Φερστάπεν έκαναν καλή εκκίνηση, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να βρεθεί στην 3η θέση. Ωστόσο ο Βρετανός ακολούθησε μία πολύ καλή στρατηγική και κατάφερε να περάσει στην πρώτη θέση.
Η στρατηγική του Χάμιλτον και η ατυχία του Φερστάπεν
Στον 20ο γύρο ο Μπότας και ο Φερστάπεν μπήκαν για αλλαγή ελαστικών. Ο Χάμιλτον από την άλλη έμεινε μέσα στην πίστα και εκμεταλλεύτηκε τα μεσαία ελαστικά του για να χτίσει διαφορά Στον 31ο γύρο, ωστόσο, ο Οκόν εγκατέλειψε με πρόβλημα στο συμπλέκτη κάτι που προκάλεσε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας. Έτσι, ο παγκόσμιος πρωταθλητής άλλαξε τα ελαστικά του και κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή. Νωρίτερα είχε εγκαταλείψει και ο Γκασλί, ο οποίος βρισκόταν 5ος έχοντας κάνει αξιοπρεπέστατη προσπάθεια το Σαββατοκύριακο.
Από την 30ο γύρο και μετά ο Φερστάπεν κόλλησε πίσω από τον Μπότας, ο οποίος μάλιστα είχε και αεροδυναμικό πρόβλημα από τον δεύτερο γύρο μάλιστα. Τελικά στον 43ο γύρο ο Φινλανδός είχε μία μικρή έξοδο και εν τέλει στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, ο Φερστάπεν σκαρφάλωσε στην 2η θέση.
Στον 51ο γύρο ο Ολλανδός στάθηκε άτυχος, αντιμετώπισε πρόβλημα στο μονοθέσιο του, κόλλησε στην αμμοπαγίδα και προκάλεσε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Τότε ήταν που ο Ράσελ είχε επίσης μία έξοδο και έτσι έχασε την ευκαιρία να πάρει βαθμό. Την ίδια ώρα στην 3η θέση βρέθηκε ο Ρικάρντο με τον Κβίατ να ανεβαίνει τέταρτος, όταν έγινε η επανεκκίνηση του αγώνα.