Η Ford αξιοποιεί τη δύναμη των οπαδών της στο σχεδιασμό και την ονομασία του νέου Puma ST Special Edition μέσω των Social Media
Σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που η Ford επιτρέπει σε πελάτες να αποφασίζουν για τη σχεδίαση ενός οχήματος παραγωγής, οι χρήστες σε Twitter και Instagram θα έχουν την ευκαιρία στο διάστημα 1 - 10 Ιουνίου να επιλέξουν μία σειρά από σχεδιαστικά στοιχεία για την έκδοση περιορισμένης παραγωγής του πρώτου SUV της Ford Performance που διατίθεται στην Ευρώπη.
Οι επικρατέστερες προτάσεις θα υλοποιηθούν στην τελική έκδοση του Puma ST Special Edition, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, και θα είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Καταθέτοντας τις προτιμήσεις τους σε ψηφοφορίες που διοργανώνονται στα κανάλια της Ford στο Twitter και το Instagram σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές, οι οπαδοί του εγχειρήματος θα μπορούν να αποφασίζουν τους χρωματικούς συνδυασμούς σε στοιχεία όπως το αμάξωμα, τα αυτοκόλλητα, οι δαγκάνες των φρένων και οι ραφές των ζωνών ασφαλείας του μοντέλου και να επιλέγουν εάν στο εξωτερικό του θα φέρει διακριτικά σήματα ή όχι. Επιπλέον, το όνομα της ειδικής έκδοσης θα αποφασιστεί επίσης από τους fans της μάρκας.
Οι συμμετέχοντες θα μπορούν να επιλέξουν από εναλλακτικές προτάσεις για κάθε στοιχείο, ενώ η κάθε ψηφοφορία θα είναι ανοιχτή για 24 ώρες. Η τελική έκδοση και το όνομα του Ford Puma ST Special Edition θα αποκαλυφθούν στις 18 Ιουνίου. Το Puma ST που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2020, φέρνει τις αναγνωρισμένες δυναμικές επιδόσεις της Ford Performance στο καινοτόμο SUV της Ford αξιοποιώντας την ισχύ των 200 ίππων του 1.5L βενζινοκινητήρα της οικογένειας EcoBoost για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 6,7 δευτ. 1
Η σειρά τεχνολογιών Sports Technologies περιλαμβάνει επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των Sport, Track και Eco, 2 ένα μοναδικό στην κατηγορία μπλοκέ διαφορικό, πατενταρισμένα ελατήρια ανακατανομής πλευρικών φορτίων (force vectoring springs) και μοναδικά χαρακτηριστικά ανάρτησης και συστήματος διεύθυνσης για εξαιρετική απόκριση στις στροφές. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ford και η esports ομάδα Team Fordzilla αποκάλυψαν πέρσι το Team Fordzilla P1 concept, το οποίο αποτέλεσε προϊόν συνεργασίας μεταξύ των σχεδιαστών της εταιρείας και της gaming κοινότητας.
Σχεδόν 250.000 οπαδοί ψήφισαν στο Twitter επιλέγοντας στοιχεία του οχήματος όπως η θέση των καθισμάτων, ο σχεδιασμός του cockpit και το σύστημα κίνησης για τη δημιουργία του απόλυτου εικονικού αγωνιστικού αυτοκινήτου. Μάλιστα, η τελική του σχεδίαση πήρε σάρκα και οστά με την online παρουσίαση ενός ακριβούς αντιγράφου κανονικών διαστάσεων.