To εμβληματικό μοντέλο της Ford αποκτά για πρώτη φορά στην ιστορία ηλεκτρική έκδοση. Ας γνωρίσουμε τη νέα Mustang Mach-E.
Για πρώτη φορά σε διάστημα 55 χρόνων, η Ford επεκτείνει με τη Mustang Mach-E την οικογένεια Mustang, φέρνοντας το διάσημο Pony στην ηλεκτρική εποχή. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό SUV. Η νέα Mustang Mach-E πήρε σάρκα και οστά μέσω μιας εξελικτικής διαδικασίας επικεντρωμένης αποκλειστικά στις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών. Το αποτέλεσμα είναι ένα κομψό SUV που προσφέρει εμπνευσμένη οδική συμπεριφορά και προηγμένη τεχνολογία διασύνδεσης που καθιστά τη Mustang Mach-E ακόμα καλύτερη με την πάροδο του χρόνου.
Όταν έρθει στην αγορά στα τέλη του 2020, η Mustang Mach-E θα διατίθεται με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας (standard range και extended range) είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς είτε με τετρακίνηση μέσω της χρήσης ηλεκτροκινητήρων σταθερού μαγνήτη. Στην έκδοση extended range και κίνηση στους πίσω τροχούς, η Mustang Mach E αναμένεται να εξασφαλίζει με μια φόρτιση ηλεκτρική αυτονομία έως και 600 km (WLTP). Το μοντέλο με την ίδια μπαταρία και κίνηση σε όλους τους τροχούς αναμένεται να αποδίδει ισχύ 337 ίππων και ροπή 565 Nm.
Η Ford θα προσφέρει επίσης μία ειδική έκδοση υψηλών επιδόσεων. Η Mustang Mach-E GT προβλέπεται να ολοκληρώνει την επιτάχυνση 0 -100 km/h σε χρόνο μικρότερο των 5 δλ., αποδίδοντας προβλεπόμενη ισχύ 465 ίππων (342 kW) και ροπή 830 Nm. Με το λανσάρισμα του οχήματος, η Ford θα προσφέρει στη νέα Mach-E 4 ένα σύστημα τετρακίνησης που θα μεταφέρει τη ροπή ανεξάρτητα στον εμπρός και πίσω άξονα εξασφαλίζοντας με τον τρόπο αυτό εντυπωσιακή επιτάχυνση και βελτιωμένο έλεγχο της δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος έναντι της έκδοσης με κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η Ford ρύθμισε το σύστημα αυτό ώστε να προσφέρει εξαιρετική ελκτική πρόσφυση στο δρόμο, δοκιμάζοντας σχολαστικά το αυτοκίνητο σε βρεγμένο και χιονισμένο δρόμο για καλύτερο έλεγχο σε ολισθηρές συνθήκες. Η νέα Mustang Mach-E θα διατίθεται με τις νέες, αλουμινένιες δαγκάνες υψηλών επιδόσεων Flexira της Brembo, που διατηρούν τη λειτουργικότητα μιας σταθερής δαγκάνας, ενώ παράλληλα είναι σχεδιασμένη με τις διαστάσεις μιας πλευστής δαγκάνας. Η Mustang Mach-E GT εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα ανάρτησης MagneRide, μία τεχνολογία προσαρμοζόμενης απόσβεσης.
Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW, η Mustang Mach-E στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς θα μπορεί να αυξήσει την αυτονομία της έως και για 93 χλμ. μέσα σε 10 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC.5 Η Mustang Mach E στην έκδοση standard-range υπολογίζεται πως θα μπορεί να φορτίζει την μπαταρία της από το 10 στο 80% σε περίπου 38 λεπτά σε σταθμό ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος DC.