Όπως ανακοίνωσε η Ford Motor Company, η πλειοψηφία των αντιτύπων παραγωγής της Mustang για πρώτη φορά φέτος πέρασε στην πλευρά της ηλεκτρικής Mach-E, σε σχέση με την απλή Mustang που κινείται αποκλειστικά από κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Συγκεκριμένα, στο εργοστάσιό της στο Μεξικό η Ford έχει κατασκευάσει φέτος 27.816 ηλεκτρικές Mustang Mach-E, σε σχέση με τις 26.089 συμβατικές βενζίνης που έχουν κατασκευαστεί από τις αρχές του έτους στο εργοστάσιο του μπλε οβάλ στο Michigan των ΗΠΑ.
Η διάθεση της Mach-E ξεκίνησε το 2020 στην παγκόσμια αγορά και ήδη σε ορισμένες χώρες -όπως η Νορβηγία- η ηλεκτρική Mustang έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις το αντίτυπο βενζίνης. Ωστόσο στην αμερικανική αγορά, όπου η διείσδυση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων προχωρά με πιο αργούς ρυθμούς, ακόμα περίπου 2 στις 3 Mustang που πωλούνται είναι συμβατικές βενζίνης.
«Η Mach-E έχει πολύ πιο δυνατή πορεία από αυτήν που περιμέναμε και ξεμείναμε εντελώς από απόθεμα. Στις ΗΠΑ η αναμονή παράδοσής της διαρκεί μήνες» είπε ο Jim Farley, CEO της Ford Motor Co.
Σύμφωνα με τον Farley, ο λόγος για τον οποίο η παραγωγή της Mustang Mach-E ξεπέρασε την συμβατική Mustang βενζίνης είναι η παγκόσμια έλλειψη hardware εξαρτημάτων των ηλεκτρονικών υπολογιστών, σε συνδυασμό με την απόφαση της εταιρείας να δώσει προτεραιότητα στα νεότερα μοντέλα της, όπως η Mustang Mach-E, καθώς και το SUV Bronco και το pick-up F-150 που διατίθενται στις ΗΠΑ. Για την ακρίβεια, το Μάιο δεν παρήχθη καμία συμβατική Mustang στο εργοστάσιο του Flat Rock, στο Michigan.