Με ευρωπαϊκό προσανατολισμό η ηλεκτρική Ford Mustang - iefimerida.gr

Με ευρωπαϊκό προσανατολισμό η ηλεκτρική Ford Mustang

Τι ηλεκτρικό Ford Mustang
Τι ηλεκτρικό Ford Mustang
Κώστας Φούζας

Οι απόψεις των Ευρωπαίων πελατών συνετέλεσαν ώστε η νέα Ford Mustang Mach-E να είναι πλήρως ταυτισμένη με τις συνήθειες των οδηγών της Γηραιάς Ηπείρου.

Δοκιμές σε παγωμένες λίμνες, καυτές ερήμους, ακόμα και σε προηγμένους προσομοιωτές. Οι ομάδες μηχανικών της Ford εργάστηκαν σε όλες τις συνθήκες και με όλα τα μέσα που διέθεταν προκειμένου να δημιουργήσουν μία πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach E που να προσφέρει στους πελάτες της σε όλο τον κόσμο μία γνήσια οδηγική εμπειρία, ανάλογη του ονόματος Mustang. Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας της ανάρτησης, των συστημάτων διεύθυνσης και κίνησης αλλά και οι τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού, συνδυάστηκαν για τη δημιουργία μιας Mustang Mach-E, του πρώτου οχήματος της Ford που είναι ειδικά κατασκευασμένο προκειμένου να υποδεχτεί την ηλεκτροκίνηση, που ανταποκρίνεται στις υψηλές προσδοκίες των Ευρωπαίων οδηγών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μυστικό που κρύβεται πίσω από τον σπορ χαρακτήρα της Mustang Mach-E είναι η άμεση απόκριση των ηλεκτροκινητήρων, αλλά και μία μπαταρία τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα, για χαμηλό κέντρο βάρους. Χρησιμοποιώντας τις πίστες δοκιμών μήκους 100 km των εγκαταστάσεων του Lommel – που προσομοιώνουν ποικίλες οδικές επιφάνειες, από τους πλακόστρωτους δρόμους του Βελγίου μέχρι τα πέτρινα Γαλλικά καλντερίμια, και σε ορισμένες περιπτώσεις αντιγράφουν πιστά οδικές συνθήκες από χώρες όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία και η Ισπανία – οι μηχανικοί της Ford κατάφεραν να δημιουργήσουν μια ξεχωριστή αίσθηση που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των αγοραστών της Ευρώπης.

Οι κατά κανόνα στενότεροι και με περισσότερες στροφές δρόμοι της γηραιάς ηπείρου με τα υψηλότερα όρια ταχύτητας από άλλες περιοχές του κόσμου απαιτούν μοναδική απόκριση από το σύστημα διεύθυνσης της Mustang Mach-E, που υποστηρίζεται από ειδικές ρυθμίσεις για τα αμορτισέρ, τα ελατήρια και τις αντιστρεπτικές δοκούς του συστήματος ανάρτησης. Ακόμα και τα ελαστικά έχουν επιλεγεί με προσοχή ώστε να εξασφαλίζουν την ιδανική ισορροπία μεταξύ πρόσφυσης και οδηγικής άνεσης στις ποικίλες οδικές και καιρικές συνθήκες που χαρακτηρίζουν την περιοχή. Η ποιότητα κύλισης και η σταθερότητα της Mustang Mach-E είναι ακόμα πιο απαραίτητες όταν το αυτοκίνητο κινείται με υψηλές ταχύτητες στους Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους. Η αξιολόγηση της συμπεριφοράς του πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου της Ford στο ταξίδι – όπως και η απουσία θορύβων στο εσωτερικό – πραγματοποιήθηκε στις Γερμανικές autobahns και στην πίστα μήκους 4,2 km του Lommel, όπου μπορούν να επιτευχθούν ταχύτητες της τάξης των 220 km/h.

Οι τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού, όπως οι Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane Centring1, μπορούν να ερμηνεύουν οδικά σήματα και σημάνσεις λωρίδων σε όλη την Ευρώπη, ώστε οι οδηγοί να απολαμβάνουν μία άνετη και ξεκούραστη εμπειρία, ανεξάρτητα από το πού ζουν, εργάζονται ή κάνουν τουρισμό. Επιπλέον, η αμεσότητα του ηλεκτροκινητήρα προσφέρει την σπορ απόκριση που αγαπούν οι Ευρωπαίοι οδηγοί. Το σύστημα τετρακίνησης (AWD) της Mustang Mach-E μεταφέρει τη ροπή ανεξάρτητα και στους δύο άξονες για βελτιωμένη επιτάχυνση και οδική συμπεριφορά. Μάλιστα, οι μηχανικοί της Ford δοκίμασαν διεξοδικά το σύστημα, προκειμένου να διασφαλίσουν ότι προσφέρει μια αίσθηση αντίστοιχη με εκείνης της πισωκίνητης Mustang σε όλες τις συνθήκες - από τη χιονισμένη Σκανδιναβία μέχρι την «θερμή» Ισπανία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε πραγματικές συνθήκες, η έκδοση extended-range με σύστημα τετρακίνηση (AWD) και προβλεπόμενη αυτονομία 540 km στο πρωτόκολλο WLTP, ξεπέρασε τις προσδοκίες ενεργειακής απόδοσης διανύοντας χωρίς στάση μια διαδρομή μήκους 484 km από το Oslo μέχρι το Trondheim, με την μπαταρία στο τέλος του ταξιδιού να διατηρεί το 14% της πληρότητάς της σε ηλεκτρική ενέργεια. Η Mustang Mach-E προβλέπεται να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στο πρωτόκολλο έως 610 km στην έκδοση extended-range και κίνηση στους πίσω τροχούς.2 Σύμφωνα με τις τελευταίες δοκιμές, ο χρόνος φόρτισης έχει βελτιωθεί κατά 30% σε σχέση με τις πρώτες εκτιμήσεις. Η μπαταρία μπορεί μέσα σε 10 λεπτά να ανακτήσει ενέργεια για την κάλυψη 119 km χρησιμοποιώντας τους ταχυφορτιστές του δικτύου IONITY, στην έκδοση extended-range και πίσω κίνηση.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ