To plug in υβριδικό Citroen C5 Aircross έχει 225 άλογα και καταναλώνει μόλις 1,7 λτ./100 χλμ.
Θα θέλαμε ένα «αγροτικό» από τη Citroen;
Η υβριδική μονάδα συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα 1.6 PureTech 180 ίππων με ένα ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων με την συνδυαστική συνολική ισχύ να διαμορφώνεται στους 225 ίππους. Η μετάδοση γίνεται μέσω μιας ειδικά διαμορφωμένης για το υβριδικό σύστημα έκδοσης του αυτόματου κιβωτίου EAT8, οκτώ σχέσεων το οποίο είναι συνδεδεμένο με τον ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μια μπαταρία 13,2 kWh. Σημειώστε πως η μπαταρία είναι μεγαλύτερη από αυτή του 508 Hybrid και δίνει ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 50 χιλιόμετρα στο νέο αυστηρότερο κύκλο WLTP. Μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας μπορεί να διαρκέσει 7 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα έως και λιγότερο από δύο ώρες σε wall box των 7,4 kW. Η μέση κατανάλωση είναι 1,7 λτ/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 φθάνουν τα 39 γρ./χλμ.
Αισθητικά το C5 Aircross Hybrid ξεχωρίζει από τα συμβατικά μοντέλα από ορισμένες λεπτομέρειες σε μπλε απόχρωση, από τις δύο τάπες ανεφοδιασμού – μια αριστερά για φόρτιση και μια δεξιά για καύσιμο – καθώς και από τα λογότυπα hybrid στο πίσω μέρος. Επιπλέον ο εσωτερικός μεσαίος καθρέπτης εκπέμπει ένα μπλε φως για να ειδοποιούνται οι γύρω όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε αμιγώς ηλεκτρική η οποία έχει μέγιστη ταχύτητα λειτουργίας τα 135 χλμ./ώρα.
H άφιξη του μοντέλου στην ελληνική αγορά αναμένεται τον Ιούνιο.