Το νέο Across αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής της συνεργασίας μεταξύ των Suzuki και Toyota, όντας το αδελφάκι του RAV4.
Στόχος της Suzuki ήταν να εισέλθει στην κατηγορία των μεσαίων SUV της ευρωπαϊκής αγοράς με ένα εξελιγμένο plug-in hybrid μοντέλο, χωρίς όμως να δαπανήσει χρόνο και χρήμα για να το πετύχει. Η συγκεκριμένη επιλογή έχει γερές βάσεις, μιας και η πρόταση της Toyota στην κατηγορία είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Το Suzuki Across έρχεται στην Ευρώπη και κατ' επέκταση στην Ελλάδα, στην κορυφαία plug-in hybrid έκδοση με το πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού GLX. Σχεδιαστικά, οι διαφορές σε σχέση με το μοντέλο της Toyota εντοπίζονται στο σήμα, στα εμπρός φώτα, την ογκώδη εξάγωνη μάσκα και τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα. Πίσω, πέρα από τον λογότυπο της Suzuki και του μοντέλου, δεν συναντάμε διαφορές, ενώ υπάρχουν και δύο αληθινές απολήξεις της εξάτμισης. Το μήκος του φτάνει τα 4,64 μέτρα, τοποθετώντας το στην καρδιά της κατηγορίας.
Διαβάστε την πλήρη δοκιμή του ιαπωνικού μοντέλου στο carandmotor.gr