To C3 δεν είναι απλά το best seller της γαλλικής εταιρείας, αλλά αποτελεί και μια κινούμενη βιτρίνα που επιδεικνύει το σύγχρονο και ξεχωριστό μονοπάτι που ακολουθεί η Citroen τα τελευταία χρόνια.
Η τρίτη γενιά του C3 παρουσιάστηκε στα τέλη του 2016 και αποτέλεσε μια σημαντική αναβάθμιση για την Citroen στην δημοφιλή κατηγορία των σουπερμίνι. Το γεγονός αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από το αγοραστικό κοινό, φέρνοντας στις εκθέσεις της γαλλικής φίρμας περισσότερους από 750.000 αγοραστές.
Διαβάστε περισσότερα στο www.carandmotor.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο