Δοκιμάζουμε το Lexus UX 250 h 4WD - iefimerida.gr

Δοκιμάζουμε το Lexus UX 250 h 4WD

To μικρότερο SUV στην «υβριδική» ιστορία της Lexus είναι γεγονός. To iefimerida.gr δοκιμάζει το νέο UX 250 h 4WD και αναφέρει…
To μικρότερο SUV στην «υβριδική» ιστορία της Lexus είναι γεγονός. To iefimerida.gr δοκιμάζει το νέο UX 250 h 4WD και αναφέρει…
Κώστας Φούζας

To μικρότερο SUV στην «υβριδική» ιστορία της Lexus είναι γεγονός. To iefimerida.gr δοκιμάζει το νέο UX 250 h 4WD και αναφέρει…

Το 1989 οι Ιάπωνες πήραν τη στρατηγική απόφαση να λανσάρουν ένα νέο brand που στόχευε απευθείας στον premium ανταγωνισμό. To πεδίο δράσης ήταν, φυσικά, η αμερικανική αγορά, και έτσι η Lexus ρίχτηκε στη μάχη των πωλήσεων. Τριάντα χρόνια μετά, το πολυτελές παρακλάδι της Τoyota έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 10 εκατoμμύρια μονάδες παγκοσμίως, παρουσιάζοντας μια σειρά από αξιόλογα μοντέλα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
To μικρότερο SUV στην «υβριδική» ιστορία της Lexus είναι γεγονός. To iefimerida.gr δοκιμάζει το νέο UX 250 h 4WD και αναφέρει…
To μικρότερο SUV στην «υβριδική» ιστορία της Lexus είναι γεγονός. To iefimerida.gr δοκιμάζει το νέο UX 250 h 4WD και αναφέρει…

Σημειώστε επίσης πως τα τελευταία χρόνια η εταιρεία παρουσιάζει μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στην Αμερική ακόμη και από τους παραδοσιακούς Γερμανούς premium παίκτες. Σε όλη αυτή την πορεία των 30 ετών η Lexus ήταν και είναι ο σημαντικότερος ambassador της Toyota σε τεχνολογίες – και ειδικά στον τομέα των υβριδικών συστημάτων. Σε αυτό το τελευταίο στοιχείο ποντάρει η ιαπωνική φίρμα -ξανά- στρέφοντας την προσοχή της στην ευρωπαϊκή αγορά με ένα νέο μοντέλο. Και πάλι οι Ιάπωνες «σνομπάρουν» τη μόδα των Ευρωπαίων κατασκευαστών για μικρούς τούρμπο κινητήρες, παρουσιάζοντας μια λύση που απέχει πολύ από τον άμεσο ανταγωνισμό.

Με το συγκεκριμένο μοντέλο η μάρκα κατεβαίνει για πρώτη φορά στη μικρομεσαία premium κατηγορία ώστε να χτυπήσει την κυριαρχία των Audi Q3, BMW X1 και Mercedes-Benz GLA.
Με το συγκεκριμένο μοντέλο η μάρκα κατεβαίνει για πρώτη φορά στη μικρομεσαία premium κατηγορία ώστε να χτυπήσει την κυριαρχία των Audi Q3, BMW X1 και Mercedes-Benz GLA.

Το UX αποτελεί το τρίτο SUV της Lexus στην Ευρώπη μετά το μεγάλο RX και το μικρομεσαίο NX (στην Αμερική διατίθεται και το υπερπολυτελές LX). Με το συγκεκριμένο μοντέλο η μάρκα κατεβαίνει για πρώτη φορά στη μικρομεσαία premium κατηγορία ώστε να χτυπήσει την κυριαρχία των Audi Q3, BMW X1 και Mercedes-Benz GLA.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το UX αποτελεί το τρίτο SUV της Lexus στην Ευρώπη μετά το μεγάλο RX και το μικρομεσαίο NX
Το UX αποτελεί το τρίτο SUV της Lexus στην Ευρώπη μετά το μεγάλο RX και το μικρομεσαίο NX

Σε επίπεδο σχεδίασης, το UX (Urban + X-Over) διατηρεί τη φουτουριστική ταυτότητα που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, με τη συνολική εικόνα να είναι αρκετά ελκυστική και νεανική.

Σε επίπεδο σχεδίασης, το UX (Urban + X-Over) διατηρεί τη φουτουριστική ταυτότητα που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, με τη συνολική εικόνα να είναι αρκετά ελκυστική και νεανική.
Σε επίπεδο σχεδίασης, το UX (Urban + X-Over) διατηρεί τη φουτουριστική ταυτότητα που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια, με τη συνολική εικόνα να είναι αρκετά ελκυστική και νεανική.

Για την κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί η νέα πλατφόρμα TNGA-C, στην οποία στηρίζονται και τα νέα C-HR και Corolla της Toyota. To μήκος του αμαξώματος ανέρχεται στα 4.495 mm (πλάτος 1.840 και μεταξόνιο 2.640 mm) και η Lexus προσφέρει το μοντέλο σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Tο UX εφοδιάζεται με μια σειρά από συστήματα ασφαλείας, όπως ενεργό Cruise Control, σύστημα που αναγνωρίζει τα οδικά σήματα, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης που αναγνωρίζει και πεζούς, αυτόματα φώτα κ.ά.
Tο UX εφοδιάζεται με μια σειρά από συστήματα ασφαλείας, όπως ενεργό Cruise Control, σύστημα που αναγνωρίζει τα οδικά σήματα, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης που αναγνωρίζει και πεζούς, αυτόματα φώτα κ.ά.

Η μοναδική προσφερόμενη στη χώρα μας έκδοση, η UX 250h, παίρνει κίνηση από ένα υβριδικό σύστημα.

Πιο αναλυτικά, ένας βενζινοκινητήρας 2.0 lt συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και έτσι η συνολική απόδοση φτάνει τους 184 ίππους και τα 20,9 kgm ροπής. H Lexus εξοπλίζει το μοντέλο της με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο eCVT. To UX έχει τελική ταχύτητα 177 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,7” (8,5” το προσθιοκίνητο μοντέλο).

Πιο αναλυτικά, ένας βενζινοκινητήρας 2.0 lt συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και έτσι η συνολική απόδοση φτάνει τους 184 ίππους και τα 20,9 kgm ροπής.
Πιο αναλυτικά, ένας βενζινοκινητήρας 2.0 lt συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και έτσι η συνολική απόδοση φτάνει τους 184 ίππους και τα 20,9 kgm ροπής.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και το φορτίο του κινητήρα, το ιαπωνικό SUV μπορεί να κινείται με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια σε ταχύτητες έως τα 115 km/h, με τις μπαταρίες να φορτίζουν μέσω ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση και από την ισχύ του θερμικού κινητήρα. Tο UX εφοδιάζεται με μια σειρά από συστήματα ασφαλείας, όπως ενεργό Cruise Control, σύστημα που αναγνωρίζει τα οδικά σήματα, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης που αναγνωρίζει και πεζούς, αυτόματα φώτα κ.ά.

Η εικόνα είναι σύγχρονη με hi-tech πινελιές και τη μεγάλη οθόνη αφής να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Οι χώροι, ωστόσο, δεν σκοράρουν στην κορυφή της κατηγορίας
Η εικόνα είναι σύγχρονη με hi-tech πινελιές και τη μεγάλη οθόνη αφής να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Οι χώροι, ωστόσο, δεν σκοράρουν στην κορυφή της κατηγορίας

Περνώντας στο εσωτερικό του UX, η Lexus έχει δημιουργήσει ένα ποιοτικό περιβάλλον στο σύνολο της καμπίνας, με τη συναρμογή να μην αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης. Η εικόνα είναι σύγχρονη με hi-tech πινελιές και τη μεγάλη οθόνη αφής να δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Οι χώροι, ωστόσο, δεν σκοράρουν στην κορυφή της κατηγορίας: ο αέρας για τα γόνατα και τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι περιορισμένος.

Παραφωνία στη συνολική εικόνα αποτελεί και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, το οποίο στις τετρακίνητες εκδόσεις έχει χωρητικότητα 283 lt και 320 lt στις 2κίνητες.
Παραφωνία στη συνολική εικόνα αποτελεί και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, το οποίο στις τετρακίνητες εκδόσεις έχει χωρητικότητα 283 lt και 320 lt στις 2κίνητες.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παραφωνία στη συνολική εικόνα αποτελεί και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, το οποίο στις τετρακίνητες εκδόσεις έχει χωρητικότητα 283 lt και 320 lt στις 2κίνητες. Επίσης, να σημειώσουμε πως η λειτουργία του infotainment system και όλων των δυνατοτήτων απαιτούν αρκετή εξοικείωση, καθώς η πολυπλοκότητα του χειρισμού δυσκολεύει την καθημερινή χρήση.

Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς το UX 250h κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με την ποιότητα κύλισης που παρέχει. Παράλληλα, το άκαμπτο πλαίσιο εξασφαλίζει την απαραίτητη σταθερότητα κάτω από όλες τις συνθήκες. Βέβαια, η ύπαρξη του eCVT κιβωτίου αυξάνει τα επίπεδα θορύβου εντός της καμπίνας σε συνθήκες επιτάχυνσης είτε από στάση είτε εν κινήσει.

Συνολικά, η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός είναι ποιοτική, αλλά οι 184 PS του υβριδικού συστήματος δεν δείχνουν τη δύναμη που θα περίμενε κανείς στον δρόμο, τουλάχιστον σε επίπεδο αίσθησης.
Συνολικά, η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός είναι ποιοτική, αλλά οι 184 PS του υβριδικού συστήματος δεν δείχνουν τη δύναμη που θα περίμενε κανείς στον δρόμο, τουλάχιστον σε επίπεδο αίσθησης.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνολικά, η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός είναι ποιοτική, αλλά οι 184 PS του υβριδικού συστήματος δεν δείχνουν τη δύναμη που θα περίμενε κανείς στον δρόμο, τουλάχιστον σε επίπεδο αίσθησης. Από την άλλη πλευρά, η κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και η ευελιξία του αυτοκινήτου σε αστικές διαδρομές είναι κάτι που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.

Εντός του αστικού ιστού η λειτουργία του υβριδικού συστήματος παίρνει άριστα, καθώς με φειδώ στο δεξί πεντάλ μπορείς να κινείσαι την περισσότερη ώρα με χρήση του ηλεκτρικού μοτέρ.
Εντός του αστικού ιστού η λειτουργία του υβριδικού συστήματος παίρνει άριστα, καθώς με φειδώ στο δεξί πεντάλ μπορείς να κινείσαι την περισσότερη ώρα με χρήση του ηλεκτρικού μοτέρ.

Εντός του αστικού ιστού η λειτουργία του υβριδικού συστήματος παίρνει άριστα, καθώς με φειδώ στο δεξί πεντάλ μπορείς να κινείσαι την περισσότερη ώρα με χρήση του ηλεκτρικού μοτέρ. Αυτό συνεπάγεται πως είναι σχετικά εύκολο να πετύχεις χαμηλή κατανάλωση, ακόμη και στα 5,5 λίτρα ανά 100 χλμ. Στις υψηλότερες ταχύτητες και κατά τη διάρκεια επιταχύνσεων, ο οδηγός και επιβάτες θα «εισπράξουν» μεγαλύτερα επίπεδα θορύβου.

Η ύπαρξη του eCVT κιβωτίου αυξάνει τα επίπεδα θορύβου εντός της καμπίνας σε συνθήκες επιτάχυνσης είτε από στάση είτε εν κινήσει.
Η ύπαρξη του eCVT κιβωτίου αυξάνει τα επίπεδα θορύβου εντός της καμπίνας σε συνθήκες επιτάχυνσης είτε από στάση είτε εν κινήσει.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To Lexus UX 250 h βρίσκεται ήδη στην ελληνική αγορά, με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 37.600 ευρώ, με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Διαθέσιμη είναι και η έκδοση F-Sport, με πιο σπορ εμφάνιση μέσα-έξω, 18άρες ζάντες, αλλά και πιο σφιχτή ανάρτηση για πιο δυναμικά οδικά χαρακτηριστικά.

To Lexus UX 250 h βρίσκεται ήδη στην ελληνική αγορά, με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 37.600 ευρώ, με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
To Lexus UX 250 h βρίσκεται ήδη στην ελληνική αγορά, με τις τιμές του να ξεκινούν από τα 37.600 ευρώ, με πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.

Αν, λοιπόν, προσανατολίζεστε στην αγορά premium μικρομεσαίου SUV, η υβριδική τεχνολογία σας σαγηνεύει και θέλετε να ξεχωρίζετε, τότε η πρόταση της Lexus είναι κάτι που πρέπει εξετάσετε. Επιπλέον, η 6ετής εγγύηση (ή 180.000 χλμ.) για τα μηχανικά μέρη και η 11ετής εγγύηση για τη μπαταρία αποτελούν ένα ισχυρό ατού στο οπλοστάσιο του UX.

ΤΕCH

Το UX 250h διατίθεται με σύστημα μετάδοσης στους εμπρός τροχούς ή με σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης e-Four (έκδοση που δοκιμάσαμε). Το σύστημα τετρακίνησης e-Four χρησιμοποιεί ανεξάρτητο, ειδικό ηλεκτρικό μοτέρ-γεννήτρια υψηλής ροπής ενσωματωμένο στο πίσω διαφορικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η κατανομή ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω αξόνων βελτιστοποιείται αυτόματα από το σύστημα Vehicle Stability Control (VSC) κατά την επιτάχυνση, στις στροφές ή κατά την οδήγηση σε ολισθηρές επιφάνειες. Το e-Four παρέχει οδηγική σταθερότητα σε ανηφόρες ή χιονισμένους δρόμους με χαμηλότερη κατανάλωση από ένα συμβατικό σύστημα AWD που χρησιμοποιεί διαχωριστή ισχύος και άξονα μετάδοσης.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.967cc, i4, ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, 184 PS @ 6.000 rpm, 20,6 kgm @ 4.400 rpm (ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ)
  • ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, CVT ΜΙΑΣ ΣΧΕΣΗΣ
  • ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ Ή ΣΤΟΥΣ 4 ΤΡΟΧΟΥΣ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (E) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)
  • 0-100 KM/H: 8,7” (e-Four)
  • ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 177 km/h
  • ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 5,8 lt/100 km (e-Four, WLTP)
  • CO2: 131 g/km (e-Four, WLTP)
  • ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.495/1.840/1.540 mm
  • ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.640 mm
  • ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 320/283 lt
  • ΒΑΡΟΣ: από 1.540 kg
  • ΤΙΜΗ: από €37.600
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Lexus δοκιμή 4WD υβριδικό
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ