To μικρό γαλλικό μοντέλο συμπληρώνει 600.000 πωλήσεις μέσα στους τριάντα πρώτους μήνες παραγωγής του.
Το νέο C3 ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη προς τα τέλη του 2016, συγκεντρώνοντας αμέσως τους προβολείς της δημοσιότητας με τον νεανικό του χαρακτήρα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Γάλλοι, το μικρό μοντέλο διαγράφει μια πετυχημένη εμπορική πορεία αφού έχουν πουληθεί 600.00 μονάδες σε διάστημα 30 μηνών. Αυτή τη στιγμή η 3η γενιά του C3 φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων στη μικρή κατηγορία, εντός και εκτός της γαλλικής αγοράς.
Σημειώστε, επίσης, πως το 40% των αγοραστών του C3 επιλέγουν το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, το 65% αναζητούν διχρωμία στο αμάξωμα και το 55% δίνει ιδιαίτερη σημασία στα Airbumps. Η Citroen προσφέρει 36 διαφορετικές χρωματικές επιλογές για το νέο της μοντέλο, συνδυάζοντας αυτές για την οροφή και εκείνες για το αμάξωμα. Στο εσωτερικό επίσης θυμίζει λίγο το C4 Cactus. Διαθέτει οθόνη αφής με 3D δορυφορικό σύστημα πλοήγησης και τεχνολογικές λύσεις όπως το Hill Start Assist και το Blind Spot Warning.
Τέλος, να τονίσουμε πως στην ελληνική αγορά το C3 διατίθεται με τον 1,2 βενζινοκινητήρα των 82 & 110 ίππων και με τον 1,5 ντίζελ των 100 ίππων.