Με ισχύ 212 HP, βάρος μόλις 192 kg, ανάρτηση και αεροδυναμική σχεδιασμένη για μέγιστες επιδόσεις στην αγωνιστική πίστα, η νέα BMW M RR ικανοποιεί τις βασικές προσδοκίες στην κορυφαία κατηγορία Superbikes.
Εναρξη παραγωγής για την αμιγώς ηλεκτρική BMW iX3 [εικόνες]
Αυτή είναι η νέα BMW Σειρά 4 Cabrio [εικόνες]
H BMW παρουσιάζει τις κορυφαίες M3 & M4 [εικόνες]
Η νέα M RR χρησιμοποιεί έναν υγρόψυκτο, τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα βασισμένο στη μονάδα της RR με τεχνολογία BMW ShiftCam για μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και μεταβλητή βύθιση τροποποιημένα με πρότυπο έναν αγωνιστικό, σπορ κινητήρα. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 156 kW (212 HP) στις 14.500 σαλ. Η μέγιστη ροπή των 113 Nm αποδίδεται στις 11.000 σαλ.
Πέρα από το ανώτατο όριο περιστροφής που έχει αυξηθεί στις 15.100 σαλ., ο κινητήρας της M RR περιλαμβάνει εκτενείς βελτιστοποιήσεις, όπως νέα σφυρήλατα πιστόνια 2 ελατηρίων της Mahle, προσαρμοζόμενους θαλάμους καύσης, συμπίεση αυξημένη στα 13,5, μεγαλύτερες και ελαφρύτερες μπιέλες από τιτάνιο της Pankl, λεπτότερα και ελαφρύτερα κοκοράκια, επανασχεδιασμένους αυλούς εισαγωγής μηχανουργικής κατεργασίας με νέα γεωμετρία και βελτιστοποιημένους εκκεντροφόρους και περιοχή εισαγωγής. Το ελαφρύ σύστημα εξάτμισης κατασκευάζεται επίσης από τιτάνιο.
Ο κινητήρας της νέας Μ-RR είναι ισχυρότερος από εκείνον της 1000 RR από τις 6.000 έως τις 15.100 σ.α.λ., κάτι πολύ χρήσιμο στην πίστα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι χάνει το συναρπαστικό, σπορ χαρακτήρα της σε επαρχιακούς δρόμους.
Εκτός από τη μέγιστη ταχύτητα που είναι όσο το δυνατόν υψηλότερη και απολύτως απαραίτητη σε αγωνιστικές συνθήκες, υπήρχε ένας ακόμα στόχος για την M RR: η επίτευξη της βέλτιστης επαφής των τροχών με το δρόμο -κυρίως κατά την επιτάχυνση. Γι’ αυτό, τα M winglets (φτεράκια) στο εμπρός φέρινγκ, που εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια εντατικών δοκιμών στην πίστα και στην αεροδυναμική σήραγγα του BMW Group και κατασκευάζονται από διάφανο ανθρακόνημα, παράγουν αεροδυναμική πίεση και, κατά συνέπεια, πρόσθετα κάθετα φορτία στους τροχούς ανάλογα με την ταχύτητα.
Το πρόσθετο φορτίο στον εμπρός τροχό αντισταθμίζει την τάση ανύψωσης, περισσότερη κινητήρια ισχύς μετατρέπεται σε επιτάχυνση και ο αναβάτης πετυχαίνει καλύτερους χρόνους γύρων.
Η λειτουργικότητα των winglets είναι αισθητή και στις στροφές και στο φρενάρισμα, με την αεροδυναμική πίεση να επιτρέπει καθυστερημένο φρενάρισμα και να διασφαλίζει αυξημένη σταθερότητα στο στρίψιμο.
Το πλαίσιο της νέας M RR βασίζεται στην RR με το πλαίσιο-γέφυρα από αλουμίνιο στο κέντρο του. Έχει βελτιστοποιημένο ανάποδο πιρούνι και αναβαθμισμένο γόνατο με μπλε ελατήριο και κινηματική Full Floater Pro.
Πρωταρχικός στόχος της σχεδίασης του πλαισίου ήταν η επίτευξη των βέλτιστων χρόνων γύρων στην αγωνιστική πίστα. Επομένως, το πλαίσιο της M RR είναι ασυμβίβαστα σχεδιασμένο για την αγωνιστική πίστα αλλά εντυπωσιάζει και στους επαρχιακούς δρόμους. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη βελτίωση της οδηγησιμότητας, το φρενάρισμα και τη μειωμένη συμπίεση διαδρομής καθώς και στη βέλτιστη αίσθηση του οδηγού από τον εμπρός και πίσω τροχό.
Η νέα M RR είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα BMW που εξοπλίζεται με φρένα M -όπως τα οχήματα M της BMW M GmbH. Το σύστημα βασίζεται στην τεχνογνωσία της BMW Motorrad από τα αγωνιστικά φρένα των μοτοσικλετών της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike και παρέχει μέγιστη αντοχή στην υπερθέρμανση και ακρίβεια ελέγχου. Εξωτερικά, οι δαγκάνες φρένων M έχουν μπλε ανοδίωση σε συνδυασμό με το λογότυπο M. Με τους ανθρακονημάτινους τροχούς M, η νέα M RR έχει περισσότερα high-tech εξαρτήματα για μέγιστες επιδόσεις στην πίστα και στον δρόμο.