Τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, το BMW Group παρέδωσε στους πελάτες του συνολικά 636.606 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce (+33,5%) και πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών για το πρώτο τρίμηνο.
Το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της σε σχέση με πέρσι σε όλες τις σημαντικές περιοχές του κόσμου. Όλες οι μάρκες του BMW Group σημείωσαν άνοδο σε όλες τις αγορές τη συγκεκριμένη περίοδο. Η υψηλή ζήτηση δείχνει μία ισχυρή προϊόντική γκάμα και επιβεβαιώνει τη μακροπρόθεσμη προϊοντική στρατηγική της BMW .
Η BMW παρέδωσε 560.543 οχήματα (+36,2%) το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς. Οι κύριοι παράγοντες που συνέβαλαν στις επιτυχημένες πωλήσεις του 1ου τριμήνου της μάρκας ήταν η υψηλή δημοτικότητα των μοντέλων «X» (246.068 μονάδες, +36,5%), καθώς και η αύξηση 43,0% για τη νέα BMW Σειρά 5 και αντίστοιχα 43,6% για την επιτυχημένη BMW Σειρά 3.
Επιπλέον αυτών, με 70.207 μονάδες το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, το BMW Group υπερδιπλασίασε τις παγκόσμιες πωλήσεις τόσο των PHEV (Plug-in Hybrid) όσο και των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, καταδεικνύοντας για μία ακόμα φορά τη σημασία της ηλεκτροκίνησης για την εταιρεία.
Με την BMW iX3, η οποία κυκλοφόρησε στην Ευρώπη μόλις πριν από μερικές εβδομάδες, το BMW i3 και το MINI Cooper SE, το BMW Group ήδη προσφέρει μία ισχυρή γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, στην οποία θα προστεθούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς δύο «ναυαρχίδες» καινοτομίας, η BMW iX και η BMW i4.
Στην περίπτωση της MINI, το πρώτο τρίμηνο του 2021 συνολικά 74.683 οχήματα MINI παραδόθηκαν σε πελάτες. Παρά το περιορισμένο αποτύπωμα της μάρκας στην Κινεζική αγορά, ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μία αύξηση 16,2% έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Στην πραγματικότητα, η MINI κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της σε όλες τις περιοχές του κόσμου το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Αύξηση πωλήσεων κατά 21,0% (37.896 μονάδες) από την περσινή χρονιά εμφάνισε και η BMW M, ενώ η Rolls - Royce πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα 1ου τριμήνου στην 116-χρονη ιστορία της (1.380 παραδόσεις,+61,8%).