Ένα από τα πιο διάσημα λογότυπα της αυτοκινητοβιομηχανίας πρόκειται να αλλάξει. Η BMW ανανεώνει το σήμα της μετά από πάνω από δύο δεκαετίες.
Συγκεκριμένα, το ανανεωμένο λογότυπο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας απομακρύνει το μαύρο δαχτυλίδι και στην θέση του βάζει έναν διάφανο κύκλο. Το υπόλοιπο σήμα, συμπεριλαμβανομένης της γραμματοσειράς, έχει μια πιο επίπεδη και μοντέρνα εμφάνιση, ενώ το μπλε και λευκό έμβλημα στο εσωτερικό του δαχτυλιδιού παραμένει ως έχει.
Το νέο λογότυπο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στις επικοινωνιακές προσπάθειες της BMW, συμπεριλαμβανομένων των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και της ιστοσελίδας του, έχει ως στόχο να «δώσει περισσότερη έμφαση στην σαφήνεια και την ειλικρίνεια» όπως δήλωσε σε ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της BMW, ο αντιπρόεδρος, Τζανς Τιεμέρ. Πρόσθεσε, μάλιστα, πως η νέα εμφάνιση συμβολίζει επίσης την σημασία της BMW «για κινητικότητα και ευχάριστη οδήγηση στο μέλλον».
Παρουσίαση του λογότυπου στο νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Concept i4
Ένας εκπρόσωπος δήλωσε πως δεν υπάρχουν ακόμη σχέδια για την εμφάνιση του νέου λογότυπου στα οχήματα παραγωγής, αν και η BMW το έβαλε ήδη στο Concept i4, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που έκανε το ντεμπούτο του την Τρίτη. Η εταιρεία ανέφερε ότι η διαφανής σχεδίασή του λογοτύπου της δίνει στο εξωτερικό χρώμα του αυτοκινήτου «ακόμη μεγαλύτερη προβολή».
Να σημειωθεί πως το προηγούμενο λογότυπο της BMW έκανε το ντεμπούτο του το 1997. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει έξι λογότυπα στην 103χρονη ιστορία της, τα οποία μοιάζουν όλα αρκετά μεταξύ τους.