Το “The Home of Bentley” στο Crewe του Ηνωμένου Βασιλείου γιορτάζει τη συμπλήρωση παραγωγής 80.000 Continental GT.
Το όνομα Continental εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Bentley το 1952, όταν ντεμπούταρε η Bentley R-Type Continental. Ένα κουπέ με αμάξωμα που είχε επιμεληθεί η Mulliner, με τελική ταχύτητα περίπου 193 χλμ./ώρα, κάτι που την καθιστούσε το ταχύτερο τετραθέσιο αυτοκίνητο στον κόσμο και που γρήγορα κέρδισε τη φήμη ως το απόλυτο πολυτελές όχημα υψηλής ταχύτητας. Το 2003, κυκλοφόρησε η Continental GT - το πρώτο αυτοκίνητο της σύγχρονης εποχής Bentley.
Εμπνευσμένη από την R-Type του 1952, η πρώτη Continental GT δημιούργησε μία εντελώς νέα κατηγορία - τα μοντέρνα πολυτελή Grand Tourer. Σήμερα, δεκαοκτώ χρόνια αργότερα, η Continental GT βρίσκεται στην τρίτη γενιά της. Έχουν πλέον κατασκευαστεί 80.000 μονάδες και κάποιοι εξειδικευμένοι τεχνίτες της Bentley που εργάστηκαν σε αυτό το επετειακό κομμάτι, είχαν εργαστεί και στην πρώτη Continental GT που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής με VIN0001, η οποία – σημειωτέον – ανήκει στην Bentley, έχει ακόμα πινακίδες και κυκλοφορεί κανονικά συμμετέχοντας σε διάφορες εκδηλώσεις.
Σε όλο αυτό το διάστημα πολλά έχουν αλλάξει, ανάμεσά τους η τεχνολογία και η μηχανολογία, με την ισχύ του μοντέλου να έχει αυξηθεί κατά 27% ενώ οι εκπεμπόμενοι ρύποι CO2 να έχουν μειωθεί κατά 48%, σε σύγκριση με την αρχική Continental GT.
Με δυνατότητα επιλογής κινητήρων, μια από τις πιο εκτεταμένες παλέτες χρωμάτων στον κόσμο και με σχεδόν απεριόριστες εσωτερικές επιλογές, επί του παρόντος υπάρχουν συνολικά 17 δισεκατομμύρια τρόποι με τους οποίους ένας πελάτης μπορεί να καθορίσει μία Continental GT. Για να δώσει ένα πιο εορταστικό τόνο στην επίτευξη του ορόσημου των 80.000 Continental GT, η Bentley διοργάνωσε μία μικρή παρέλαση στο εσωτερικό οδικό δίκτυο των εγκαταστάσεών της, στην οποία συμμετείχαν μερικές ιδιαίτερες, μοναδικές Bentley.
Ανάμεσά τους η πρώτη Ice Speed Record GT, οδηγημένη από τον τετραπλό Παγκόσμιο Πρωταθλητή Ράλι Juha Kankkunen, η οποία είχε καταρρίψει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στον πάγο το 2007, φτάνοντας μια μέση ταχύτητα 321,65 χλμ./ώρα (199,86 mph), στην παγωμένη θάλασσα στα ανοικτά των ακτών της Φινλανδίας. Πιο δίπλα, η 2019 Pikes Peak GT, η οποία διατηρεί ακόμη το ρεκόρ ανάβασης στο Pikes Peak για μοντέλα παραγωγής. Οδηγημένη από τον τριπλό πρωταθλητή Rhys Millen, το αυτοκίνητο κατέβασε κατά 8,4 δευτερόλεπτα το προηγούμενο ρεκόρ κατά τη διάρκεια της διαδρομής 12,42 μιλίων και 156 στροφών, σε μόλις 10 λεπτά και 18,4 δευτερόλεπτα.