Η Yamaha αποκάλυψε τη νέα Tracer 700. Η μεσαίου κυβισμού sport touring μοτοσυκλέτα του ιαπωνικού εργοστασίου ανανεώνεται σε σημαντικούς τομείς όπως είναι η σχεδίαση, οι αναρτήσεις και η εργονομία της.
Στον τομέα της εμφάνισης η Yamaha στην μοτοσυκλέτα τους μια εντελώς νέα εμφάνιση που παρουσιάζεται πιο μοντέρνα και δυναμική και έχει σαφείς επιρροές από την κορυφαία superbike της εταιρίας R1. Τα φωτιστικά σώματα είναι τώρα full LED, ενώ αλλαγές εντοπίζονται και στη σχεδίαση της ουράς.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας έχει απόδοση 74 ίππων από 689 κυβικά στις 8.750 στροφές και η ροπή φτάνει στα 68 Nm στις 6.500 στροφές. Μέτα από τις αλλαγές που πραγματοποίησε η Yamaha ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, ενώ αλλαγές υπάρχουν και στην εξάτμιση για πιο πλούσια επίπεδα ήχου.
Αναφορικά με την εργονομία οι αλλαγές εντοπίζονται σε μια νέα LCD οθόνη για τον πίνακα των πληροφοριών και για να αυξηθεί η άνεση έχει ανασχεδιαστεί η σέλα και το τιμόνι είναι τώρα μεγαλύτερου πλάτους. Οι αλλαγές στις σέλα αφορούν και τον συνεπιβάτη.
Το σύστημα πέδησης δεν έχει δεχτεί τροποποιήσεις και οι μπροστινοί δίσκοι των 282 χιλιοστών χρησιμοποιούν δαγκάνες με δύο έμβολα, ενώ ένα έμβολο έχει η δαγκάνα του πίσω δίσκου των 245 χιλιοστών.
Στις αναρτήσεις οι Yamaha τοποθέτησε νέο πιρούνι που ρυθμίζεται στην προφόρτιση των ελατηρίων με το αμορτισέρ να διαθέτει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς. Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι 130 χιλιοστά για το πιρούνι και 142 χιλιοστά για το αμορτισέρ. Το βάρος της Tracer 700 ανακοινώνεται στα 196 κιλά.