Η Ducati 959 Panigale ονομάστηκε τώρα από τους Ιταλούς σε Panigale V2 και έναντι της πρώτης παρουσιάζεται πολύ διαφορετική.
Το εκτεταμένο φέρινγκ έχει σχεδιαστεί από την αρχή και εναρμονίζεται με την εικόνα των 4κύλινδρων Panigale, το διπλό ψαλίδι έχει δώσει τη θέση του σε ένα εντυπωσιακό μονόμπρατσο και η εξάτμιση είναι επίσης νέα.
Τα φωτιστικά σώματα είναι full-LED και οι τεράστιοι εμπρός αεραγωγοί τονίζουν την επιθετική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Νέα είναι και η σχεδίαση της σέλας για μεγαλύτερη άνεση ενώ τα μαρσπιέ παραμένουν στην ίδια θέση.
Ο δικύλινδρος V κινητήρας Superquadro των 955 κυβικών πληροί τώρα της προδιαγραφές Euro 5 και έχει ακόμη μεγαλύτερη απόδοση έναντι πριν.
Η ισχύς εμφανίζεται αυξημένη κατά πέντε ίππους στους 155 και η ροπή έχει κερδίσει 2 Nm για να πιάσει τα 104, στις 10.750 και 9.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το κιβώτιο των έξι σχέσεων χρησιμοποιεί και το Ducati Quick Shift EVO 2 για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.
Οι αλλαγές προχωρούν στην ανάρτηση με το ανεστραμμένο πιρούνι της Showa των 43 χιλιοστών να φέρει πλήρεις ρυθμίσεις, όπως και το νέο αμορτισέρ της Sachs. Με νέες ρυθμίσεις και για τα δύο η άνεση στο δρόμο έχει βελτιωθεί χωρίς να επηρεάζεται η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Τα φρένα παραμένουν ίδια με δίσκους μπροστά τα 320 χλστ. και ακτινικές δαγκάνες της Brembo Μ4.32. Πίσω ο δίσκος είναι 245 χιλιοστά και η δαγκάνα μονού εμβόλου.
Η Panigale V2 χρησιμοποιεί την ηλεκτρονική αδρανειακή μονάδα έξι αξόνων που ρυθμίζει τη λειτουργία των ABS, Traction Control, Wheelie Control, Quick Shift και του ηλεκτρονικού συστήματος που ελέγχει το φρενάρισμα του κινητήρα. Από τα ηλεκτρονικά που επιτρέπουν την παραμετροποίηση δεν λείπουν τα προγράμματα οδήγησης Race, Sport, Street με την μοτοσυκλέτα να παρέχει τη δυνατότητα και για εξατομικευμένες ρυθμίσεις. Στον εξοπλισμό της Panigale V2 ανήκει και μια νέα οθόνη TFT 4,3 ιντσών που επιτρέπει τη σύνδεση με κινητό.