Οι Γερμανοί μας αποκαλύπτουν την 3η γενιά του μικρομεσαίου τους μοντέλου.
To premium μικρομεσαίο μοντέλο εντάσσεται στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της BMW και έτσι έχουμε να κάνουμε με ένα ελκυστικό σύνολο, το οποίο παραπέμπει στη νέα X2. Για πρώτη φορά η Σειρά έρχεται με κίνηση στον εμπρός άξονα καθώς το μοντέλο βασίζεται στην προσθιοκίνητη πλατφόρμα UKL που χρησιμοποιούν τα MINI και τα X1 & X2.
Σε επίπεδο διαστάσεων τώρα, το μήκος έχει μειωθεί και 5 χλστ. (4.319 συνολικά) και το ύψος του αμαξώματος έχει φτάσει στα 1.424 χλστ. Τέλος, λόγω αλλαγής της πλατφόρμας το μεταξόνιο βρίσκεται, πλέον, στα 2.670 χιλιοστά.
Οι Γερμανοί αναφέρουν πως η «απουσία» της πισωκίνησης επιφέρει θετικά αποτελέσματα για το χώρο των πίσω επιβατών και έτσι ο διαθέσιμος χώρος έχει αυξηθεί σημαντικά (το πορτ παγκάζ έχει χωρητικότητα 380 λίτρα).
Η καμπίνα της νέας BMW Σειρά 1 διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και στάνταρ κεντρική οθόνη αφής 8,8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων. Όπως είναι φυσικό, η φίρμα έχει φροντίσει να εξοπλίσει το μοντέλο με ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτει αυτή τη στιγμή στην τεχνολογική της φαρέτρα.
Στην κορυφή της γκάμας των μηχανικών συνόλων συναντούμε-προς το παρόν-την έκδοση M135i XDrive με τετρακίνηση και 2λιτρο μοτέρ βενζίνης 302 ίππων & 450 Nm ροπής. Οι άλλες επιλογές περιλαμβάνουν τον 1,5 ντίζελ των 115 ίππων και έναν ακόμη 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα ίδιας χωρητικότητας με 140 άλογα. Η γκάμα συμπληρώνεται με έναν 2λιτρο ντίζελ 150 & 190 ίππων.
Τέλος, να σημειώσουμε πως όλες οι εκδόσεις της Σειρά 1 θα εξοπλίζονται με το σύστημα ARB, το οποίο ελέγχει την πρόσφυση όντας πιο γρήγορο και αποτελεσματικό με το συμβατικό ESP.