Στο πλαίσιο των εορτασμών για την 25η επέτειο από την έναρξη της παραγωγής της Ducati 916, το Μουσείο της Ducati διαθέτει τώρα ένα από τα τρία πρωτότυπα της ιστορικής superbike μοτοσυκλέτας και αποκαλύπτει κάποια από τα μυστικά κατασκευής της.
Ένα νέο απίστευτο κομμάτι της ιστορίας της Ducati, μπορείτε να δείτε όσοι βρεθείτε στο μουσείο της, στην Via Antonio Cavalieri Ducati, στην πόλη της Μπολόνια, της Ιταλίας. Ένα από τα τρία πρωτότυπα, τα οποία ο Massimo Tamburini εξέλιξε την μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε το 1994.
Η έκθεση της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας έγινε δυνατή χάρη στην συνεργασία του Μουσείου της Ducati με τη Simona Tamburini, κόρη του Ιταλού σχεδιαστή/ μηχανικού και ιδιοκτήτη της μοτοσυκλέτας, που παραχώρησε την μοτοσυκλέτα για έκθεση και έδωσε την άδεια της για την δημοσίευση ορισμένων μυστικών σχετικά μα την θρυλική μοτοσυκλέτα.
Ο Massimo Tamburini, ( το… TA της BI.MO.TA), ο οποίος είχε ήδη το 1986 αναπτύξει την Paso 750 (επίσης έκθεμα στο Μουσείο), σχεδίασε και εξέλιξε την 916, που ήταν μια πραγματική επανάσταση στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.Η αεροδυναμική και το πλαίσιο της 916 αναπτύχθηκαν στους δρόμους του Ρίμινι και στις πίστες του Misano και του Mugello. Ο Tamburini μελετούσε, χωρίς την βοήθεια αεροδυναμικής σήραγγας, σχολαστικά κάθε λεπτομέρεια για έξι χρόνια.
Η μοτοσυκλέτα που εκτίθεται έχει λεπτομέρειες που είναι πιο κοντά σε αυτές της σειράς 916 SP, το μοντέλο με τις υψηλότερες επιδόσεις της σειράς 916. Τα πλαστικά (fairing, ρεζερβουάρ, βάση σέλας και άλλα) της μοτοσυκλέτας είναι κατασκευασμένα από υαλοβάμβακα, ενώ οι αεραγωγοί, το εμπρός φτερό, το φιλτροκούτι, τα τελικά και η βάση της πινακίδας είναι από ανθρακονήματα.
Επιπλέον η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με αγωνιστικά εξαρτήματα όπως: ζάντες μαγνησίου με πέντε μπράτσα (τις φόραγαν μόνο οι αγωνιστικές τότε) και το ελαφρύ μονόμπρατσο ψαλίδι. Αξίζει να σημειώσουμε ότι δεν έχει φλας και τα μόνα όργανα που έχει είναι στροφόμετρο και θερμοκρασία νερού. Η μοτοσυκλέτα θα εκτίθεται στο Μουσείο της Ducati μέχρι τις 15 Ιανουαρίου 2020.