Η Οpel δίνει στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις φωτογραφίες των εκδόσεων του νέου Mokka με τα μοτέρ εσωτερικής καύσης.
Μετά την αποκάλυψη της ηλεκτρικής έκδοσης της δεύτερης γενιάς του Mokka , η Opel μας παρουσιάζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά της υπόλοιπης γκάμας του μοντέλου.
Παρά το ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο (+2 mm), το νέο Mokka είναι κατά 12,5 cm πιο κοντό συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά, προσφέρει όμως στους πέντε επιβάτες του παρόμοια χωρητικότητα 350 λίτρων στο χώρο αποσκευών.
Σημειώστε, επίσης, πως για πρώτη φορά το μοντέλο θα συνδυάζεται και με μια νέα σπορτίφ έκδοση, την GS Line.
Στην περίπτωση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, το νέο Mokka θα διατεθεί με τον 1.200άρη turbo 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 100 και 130 ίππων, ο οποίος διαθέτει ροπή 205 και 230 Nm αντίστοιχα. Στην πρώτη περίπτωση το κιβώτιο είναι 6τάχυτο μηχανικό, ενώ στη δεύτερη διαθέτει επιλογή και για 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Στην περίπτωση του diesel, το μοτέρ είναι ο γνωστός 1.500άρης των 110 ίππων και 250 Nm ροπής, που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Η Opel υπόσχεται χαμηλές καταναλώσεις και εκπομπές CO2 σε όλες τις επιλογές, με το diesel μοτέρ να έχει μέση κατανάλωση μόνο 3.8 lt./100 km (NEDC), ενώ οι δύο βενζινοκινητήρες, 4.5 λτ./100 km (100 PS) και 4.8 lt./100 km (130 PS).
Για βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων, το σύστημα μείωσης ρύπων του diesel – που αποτελείται από έναν παθητικό οξειδωτικό καταλύτη/καταλύτη συγκράτησης NOx, σύστημα ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (Diesel Particulate Filter - DPF) – συνδυάζονται ως μία συμπαγής μονάδα, τοποθετημένη όσο το δυνατόν πιο κοντά στον κινητήρα. Το σύστημα παγίδευσης NOx ενεργεί ως καταλύτης κρύων εκκινήσεων, μειώνοντας τις εκπομπές NOx σε θερμοκρασίες κάτω από το όριο ενεργοποίησης του SCR.
Το λανσάρισμα του νέου Opel Mokka αναμένεται να γίνει στις αρχές της επόμενης χρονιάς.