Oι Ισπανοί εφοδιάζουν το νέο SEAT Leon με 5 διαφορετικούς τύπους κινητήρων εσωτερικής καύσης.
SEAT: Ξεκινά την παραγωγή αναπνευστήρων
Με πέντε διαφορετικές τεχνολογίες κινητήρων, το Leon προσφέρει στους πελάτες περισσότερες επιλογές για συνδυάσουν τύπο αμαξώματος και κινητήρα ώστε να ταιριάζουν με τις ειδικές ανάγκες τους: βενζίνη (TSI), diesel (TDI), mild υβριδικό (eTSI) plug in Hybrid και φυσικού αερίου (TGI). Συνολικά, υπάρχουν έντεκα διαφορετικές παραλλαγές, με ισχύ από 90 έως 204 ίππων. Οι περισσότεροι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, το οποίο τώρα διαθέτει ηλεκτρονική τεχνολογία.
Συνολικά, υπάρχουν έντεκα διαφορετικές παραλλαγές μοτέρ. Όλες ξεχωρίζουν για την μειωμένη κατανάλωση, τις επιδόσεις και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων και επιτρέπουν στους καταναλωτές να επιλέξουν το συνδυασμό (αμάξωμα/κινητήρας/κιβώτιο ταχυτήτων που προσαρμόζεται καλύτερα στις ανάγκες τους. Όλοι οι βενζινοκινητήρες που προσφέρονται από το νέο Leon είναι μονάδες άμεσου ψεκασμού με turbo και με ισχύ μεταξύ 90 και 190 ίππων. Στην κορυφή της γκάμας είναι η μονάδα TSI 190 ίππων (2000 κ.εκ.), που συνδυάζεται με το κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Οι κινητήρες πετρελαίου έχουν δεχθεί πολλές νέες ρυθμίσεις και βελτιώσεις για τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και το ολοκαίνουριο Leon έχει δύο επιλογές diesel με κυβισμό 2000 κ.εκ. (TDI 2.0 λίτρων). Οι μονάδες TDI έχουν σύστημα twin dosing SCR με ψεκασμό διπλής δόσης AdBlue για να μειωθούν σημαντικά οι εκπομπές NOx σε σύγκριση με τους πετρελαιοκινητήρες προηγούμενης γενιάς του Leon. Για πρώτη φορά στην γκάμα του Leon προσφέρονται κινητήρες με υβριδικά συστήματα, σε δύο εκδόσεις: «Mild-Hybrid» (eTSI) και plug-in hybrid PHEV (eHybrid). Η ήπια υβριδική έκδοση (eTSI), επιτρέπει στο compact μοντέλο να προσφέρει ακόμη υψηλότερα επίπεδα απόδοσης. Το σύστημα, το οποίο είναι διαθέσιμο με τους βενζινοκινητήρες 1,0 TSI (με 110 ίππους) και 1,5 λίτρων (150 ίππων και αποκλειστικά με τη μετάδοση DSG) συνδυάζει την τεχνολογία ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η οποία όχι μόνο προσθέτει στην απόδοση αλλά ανοίγει τον δρόμο στον εξηλεκτρισμό της γκάμας.
Η plug-in υβριδική έκδοση επιτρέπει στους οδηγούς να χρησιμοποιούν μόνο τον ηλεκτροκινητήρα, προσφέροντας μια αυτονομία μέχρι 60 χλμ (WLTP) χρησιμοποιώντας μόνο την ενέργεια που είναι αποθηκευμένη στη μπαταρία του οχήματος. Η κίνηση με ηλεκτρισμό είναι ιδανική για αυξημένες επιδόσεις ή για κίνηση σε δρόμους πόλεων όπου οι κανονισμοί για την ποιότητα του αέρα είναι αυστηρότερα. Τέλος το νέο SEAT Leon δίνει επίσης την επιλογή μιας μονάδας TGI 1500 κ.εκ. CNG που παράγει ισχύ 130 ίππων με την οικονομία και το χαμηλό κόστος της κίνησης με φυσικό αέριο