Το Audi e-tron κάνει 1.600 χιλιόμετρα σε 24 ώρες [εικόνες] - iefimerida.gr

Το Audi e-tron κάνει 1.600 χιλιόμετρα σε 24 ώρες [εικόνες]

Audi e-tron
Audi e-tron
Κώστας Φούζας

Στις 20 Αυγούστου, εννέα δημοσιογράφοι τους διεθνή ειδικού Τύπου ξεκίνησαν μία δοκιμή μεγάλης απόστασης διανύοντας περισσότερα από 1.600 χλμ. μέσα σε 24 ώρες. Το ηλεκτρικό μοντέλο της Audi ταξίδεψε σε 10 χώρες.

Σε αυτή την άνω των 1.600 χιλιομέτρων διαδρομή, τα τρία Audi e-tron διέσχισαν την Αυστρία, την Ιταλία, το Λιχτενστάιν, την Ελβετία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Λουξεμβούργο, το Βέλγιο και έφτασαν στο Άμστερνταμ στην Ολλανδία. Σε διαφορετικής μορφολογίας δρόμους, το e-tron, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής της Audi, έδειξε πόσο άνετο, δυναμικό και απολαυστικό είναι στα μεγάλα ταξίδια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χάρη στην ταχυφόρτιση συνεχούς ρεύματος σε σταθμούς υψηλής ισχύος, η μπαταρία ιόντων λιθίου του Audi e-tron φτάνει στο 80% της χωρητικότητάς της σε λιγότερο από 30 λεπτά της ώρας – σχεδόν όσο ένα διάλειμμα για καφέ - εξοικονομώντας χρόνο στις μεγάλες διαδρομές. Το βασικό στην υψηλής απόδοσης φόρτιση είναι η πολύπλοκη θερμική διαχείριση, η οποία παράλληλα εξασφαλίζει μεγάλη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σε συνδυασμό με σταθερά ιδανικές επιδόσεις, ακόμη και υπό υψηλό φορτίο. Στη διάρκεια της διαδρομής τα «πληρώματα» είχαν την ευκαιρία να επαναφορτίσουν σε επτά διαφορετικούς σταθμούς: στο Kärnten, στο Νότιο Τιρόλο, στο Vorarlberg, στο καντόνι της Ζυρίχης, στο Breisgau, στο Eifel και τέλος κοντά στην Λιέγη, σε όλες τις περιπτώσεις με ταχυφόρτιση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή τη στιγμή ο κάτοχος του Audi e-tron μπορεί να φορτίσει σε περίπου 100.000 σημεία φόρτισης διάσπαρτα σε 19 χώρες της ΕΕ - με τον αριθμό τους να αυξάνεται συνεχώς.

Χάρη στα διαφορετική τοπογραφία της διαδρομής, το Audi e-tron 55 quattro είχε την ευκαιρία να επιδείξει και τα κορυφαία του δυναμικά χαρακτηριστικά. Στις ανηφορικές διαδρομές των Άλπεων πραγματοποίησε πλήρη χρήση της μέγιστης ισχύος των 408 ίππων και της ροπής του των 664 Nm. Στις κατηφόρες, η λειτουργία ανάκτησης ενέργειας -έως 300 ίππων και 300 Nm- μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική. Η ηλεκτρική κίνηση σε όλους τους τροχούς πρόσφερε τη βέλτιστη πρόσφυση και κορυφαίο κράτημα στις φουρκέτες στο Νότιο Τιρόλο, χάρη στη σχεδόν ακαριαία πλήρως μεταβλητή κατανομής της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων.

Στις επίπεδες διαδρομές κατά μήκος του Ρήνου, στο Βέλγιο και την Ολλανδία, υπό σταθερές ταχύτητες η εξελιγμένη αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,27, συνέβαλε στη χαμηλή κατανάλωση ενέργειας. Αλλά και στη διάρκεια όλη της διαδρομής το ηλεκτρικό SUV σημείωσε μία έξοχη απόδοση σε συνδυασμό με την εξαιρετική άνεση οδήγησης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου που είναι εφάμιλλο των συμβατικών μοντέλων πολυτελείας. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους, οι οποίοι πίσω είναι ιδιαίτερα αυξημένοι για τα πόδια χάρη στη διαμόρφωση του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Τα δερμάτινα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ο ιονιστής για την ποιότητα του αέρα και ο εσωτερικός φωτισμός καμπίνας μεταμορφώνουν στις νυχτερινές διαδρομές το εσωτερικό σε ένα άνετο και χαλαρό lounge, μετατρέποντας κάθε στιγμή σε μία μοναδική εμπειρία.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Audi χιλιόμετρα Audi e-tron
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ