To μεσαίο SUV της Porsche εφοδιάζεται με νέο μοτέρ και αποκτά ακόμη καλύτερες επιδόσεις.
Κάτω από το καπό της ανανεωμένης Macan βρίσκουμε το μοτέρ των 2,9 λίτρων Twin-Turbo V6 που γνωρίσαμε από τις Porsche Cayenne και Panamera (αποδίδει 440 ίππους στις 6.600 στροφές, με τη μέγιστη ροπή του να αγγίζει τα 550 Nm από τις 1.800 σ.α.λ.). Το εν λόγω μηχανικό σύνολο φέρει-μεταξύ άλλων-τα turbo μέσα στο «V» των κυλίνδρων, ενώ διαθέτει και ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής.
H Μacan Turbo είναι στάνταρ τετρακίνητη, εξοπλίζεται με 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK και απαιτεί 4,3 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα με το πακέτο Sport Chrono.
Σε αισθητικό επίπεδο η κορυφαία έκδοση Turbo ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες Macan λόγω του πιο δυναμικού εμπρόσθιου τμήματος, των τετραπλών πίσω εξατμίσεων, του διαχύτη και της πίσω αεροτομής. Επιπλέον υπάρχουν ειδικές ζάντες 20 ιντσών, σπορ καθρέπτες και ενεργά LED εμπρόσθια φώτα. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές αφορούν στα πιο σπορ εμπρόσθια καθίσματα (ηλεκτρικά, με 18 διαφορετικούς τρόπους ρύθμισης), το ηχοσύστημα της Bose με 14 ηχεία, τις επενδύσεις με δέρμα και αλκαντάρα, αλλά και το σύστημα πολυμέσων της Porsche με τη μεγαλύτερη οθόνη των 10.9 ιντσών.
Προαιρετικά η νέα Macan Turbo μπορεί να εφοδιαστεί με ενεργή αερανάρτηση, το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus, αλλά και με κεραμικά φρένα για ακόμη μεγαλύτερη απόδοση και αντοχή.