Τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα από την Opel της 5ης γενιάς του Corsa, η Opel ανανεώνει σε πολύ μεγάλο βαθμό το μικρομεσαίο της μοντέλο.
Το ανανεωμένο Opel Astra σχεδιαστικά διαφοροποιεί ελαφρώς την παρουσία του σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο αποκτώντας μια νέα, περισσότερο τρισδιάστατη εμπρόσθια γρίλια, αλλά και έναν επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων αποκτά ένα ψηφιακό ταχύμετρο, καινούργιες επενδύσεις, αλλά και διευρυμένες τεχνολογίες όπως ασύρματη φόρτιση κινητού ή νέα συστήματα infotainment με καινούργια κάμερα οπισθοπορείας.
Βελτιώσεις έχουμε και στην αεροδυναμική, εκεί όπου έχει επιτευχθεί ένας πολύ χαμηλός σχετικός συντελεστής οπισθέλκουσας cd: 0.26, ύστερα από την προσθήκη ενεργής εμπρόσθιας γρίλιας, νέου καλύμματος κινητήρα κ.λπ. Τέλος, η Opel έχει επέμβει και στην ανάρτηση για ακόμη καλύτερη άνεση, ενώ το προαιρετικό σπορ σασί διαθέτει πιο σφιχτή ρύθμιση και μια νέα, πιο άνεση κρεμαγιέρα. Εκτός από τις αισθητικές αλλαγές, το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο διαθέτει μια νέα παλέτα των μηχανικών συνόλων η οποία προέρχεται από την PSA. Σε ό,τι αφορά αρχικά στα μοτέρ βενζίνης, συναντούμε τρεις turbo εκδόσεις του 3κύλινδρου 1.200άρη με 110, 130 και 145 ίππους.
Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Επιπλέον των παραπάνω, η Opel προσφέρει και έναν 1.400άρη turbo κινητήρα με 145 ίππους, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 7τάχυτο αυτόματο, CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Στο diesel, το παρών δίνει ο 1.500άρης 3κύλινδρος turbodiesel των 105 και 122 ίππων, που συνεργάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή προαιρετικά για τους 122 ίππους, με 9άρι αυτόματο. Σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων η Opel ανακοινώνει ότι έχουν μειωθεί η κατανάλωση και οι ρύποι έως και κατά 19% συγκριτικά με τα προηγούμενα μοτέρ.