Νέοι Έλληνες επαγγελματίες και επιχειρηματίες, που τόλμησαν να επεκταθούν εκτός εθνικών συνόρων στις αγορές της Ασίας και ιδιαίτερα της Κίνας, με καινοτόμες ιδέες, μοιράστηκαν σήμερα τις εμπειρίες τους και παρουσίασαν τα σχέδια τους, στην ετήσια συνάντηση των μελών του Designlobby.Asia, προβάλλοντας την Ελλάδα της εξωστρέφειας, και δίνοντας αισιόδοξα μηνύματα για έξοδο από την κρίση.
Το Designlobby.Asia ιδρύθηκε από τον Βασίλη Μπαρτζώκα και είναι μια πλατφορμα προώθησης ανθρώπων, από την δημιουργική οικονομία της Ελλάδας και της Ευρώπης στις αγορές της Ασίας και όχι μόνο, και αντιπροσωπεύει κορυφαίους Έλληνες επαγγελματίες από τους χώρους της αρχιτεκτονικής, interior design, βιομηχανικού σχεδιασμού, φωτογραφίας, μελέτης φωτισμού, branding και επικοινωνίας κλπ.Μιλώντας στην εκδήλωση ο Βασίλης Μπαρζώκας, παρουσίασε τις ευκαιρίες συνεργασίας και τα έργα που έχουν κλείσει μέχρι τώρα, παρουσιάζοντας τις προοπτικές στην Κίνα, καθώς στην χώρα αυτή το 2020 η μεσαία τάξη προβλέπεται να περάσει τα 800 εκατομμύρια κατοίκους. Η πρώτη αντιπροέδρος του ΕλληνοΚινεζικού Επιμελητηρίου κ.Αφροδίτη Μπλέτα, αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που υπάρχουν στην αγορά της Κίνας, δίνοντας όμως ιδιαίτερη έμφαση στην σωστή προετοιμασία και έγκυρη ενημέρωση και πληροφόρηση που απαιτείται για επέκταση στην τεράστια αυτή αγορά.
Στην ομιλία, με θέμα «Από την Κρίση στην Διάκριση», ο Γιάννης Καλογεράκης της JMK, ανέδειξε τα «μυστικά» προς την επιτυχία στην επαγγελματική ζωή του καθενός, αναδεικνύοντας πως μπορεί κανείς να αναδείξει τον καλύτερο εαυτό του και να αποδείξει ότι, αν κάποιος «θέλει» τότε με την κατάλληλη εκπαίδευση και στήριξη μπορεί να επιτύχει τους στόχους του.Στην ολοένα και μεγαλύτερη σημασία που αποκτούν τα social media σε κάθε πτυχή της επαγγελματικής αλλά και προσωπικής μας ζωής στον δρόμο για την επιτυχία, αναφέρθηκε, αναλυτικά, ο Στέφανος Καράγος ιδρυτής της XPLAIN.
(ΑΠΕ - ΜΠΕ)