Βραζιλία: Κυκλοφοριακό Χάος και ουρές 250 χλμ λόγω της απεργίας του μετρό - iefimerida.gr
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR
ΚΟΣΜΟΣ 

Βραζιλία: Κυκλοφοριακό Χάος και ουρές 250 χλμ λόγω της απεργίας του μετρό

Κυκλοφοριακό χάος επικράτησε χθες στο Σάο Πάουλο, την οικονομική πρωτεύουσα της Βραζιλίας και την μεγαλύτερη πόλη στη Λατινική Αμερική, εξαιτίας της απεργιακής κινητοποίησης των εργαζομένων στο μετρό με μισθολογικά και άλλα αιτήματα.

Σύμφωνα με στοιχεία της τροχαίας, η απεργία, δυσχέρανε τις μετακινήσεις περίπου 730.000 επιβατών του μετρό -επί ενός συνόλου 3-4 εκατ. χρηστών των μέσων μαζικής μεταφοράς κατά μέσον όρο καθημερινά-προκάλώντας ουρές 249 χλμ. στους αυτοκινητοδρόμους της βραζιλιάνικης μεγαλούπολης.

Το ιστορικό ρεκόρ είναι οι ουρές 293 χλμ. που είχαν καταγραφεί από τις αρχές σε ώρα μεγάλης κίνησης το 2009.Τρεις από τις τέσσερις γραμμές του μετρό λειτούργησαν μόνον εν μέρει στην πόλη των περίπου 20 εκατ. κατοίκων.

Δεκάδες γεμάτα λεωφορεία ήταν ανάμεσα στα αυτοκίνητα που παγιδεύτηκαν για ώρες στο κυκλοφοριακό κομφούζιο. Σε ορισμένες στάσεις αναφέρθηκαν βανδαλισμοί, καθώς οργισμένοι επιβάτες έβαλαν φωτιά σε λάστιχα και απέκλεισαν δρόμους.

Στη συνοικία Ιτακέρα, στο ανατολικό τμήμα της πόλης, η αστυνομία έκανε χρήση δακρυγόνων για να απωθήσει ένα εξοργισμένο πλήθος.

Η απεργιακή κινητοποίηση κηρύχθηκε το βράδυ της Τρίτης, μετά την αποτυχία των διαπραγματεύσεων ανάμεσα στους εργαζόμενους και την δημόσια επιχείρηση η οποία λειτουργεί το μετρό. Οι εργαζόμενοι ζητούν μείωση των ωρών εργασίας σε εβδομαδιαία βάση από τις 40 στις 36 και αυξήσεις 30% (14,99% σε πραγματικές τιμές) ενώ η επιχείρηση προσφέρει αυξήσεις 4,5% (σε πραγματικές τιμές).

(AΠΕ-ΜΠΕ)

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ